Запис Детальніше

Інтеграційні процеси в науці та в освіті: філософський аспект

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/523/
http://npo.org.ua/
 
Title Інтеграційні процеси в науці та в освіті:
філософський аспект
 
Creator Кузьменко, Ольга Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті визначено, що тенденцією сучасного наукового пізнання стають інтеграційні процеси в науці та освіті. Обґрунтовано необхідність розширення наукового простору
довкола сфери освіти. Встановлено, що в Україні В. О. Огнев’юком було започатковано новий напрям цілісного пізнання освіти, який отримав назву «освітологія».
In the article the integrated processes in the science and education are defi ned as the tendency of the modern scientifi c cognition. The necessity of the growth of the scientifi c space around the education is determined. It is found out that V. O. Ognevjuk has initiated the appearance of the new scientifi c approach to the integrated cognition of education, which is called «osvitologiya».
В статье определено, что тенденцией современного научного познания становятся интегрированные процессы в науке и образовании. Обосновано необходимость расширения научного пространства вокруг образования. Установлено, что в Украине В. А. Огневьюком было основано новое направление интегрированного познания образования, которое получило название «освитология».
 
Date 2011
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/523/1/O_Kuzmenko_NPPTP_1.pdf
Кузьменко, Ольга Миколаївна (2011) Інтеграційні процеси в науці та в освіті: філософський аспект Неперервна професійна освіта: теорія і практика (1). с. 65-68. ISSN 1609-8595