Запис Детальніше

Категорія руху в музичній естетиці Густава Малера: джерела й трактування.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/534/
 
Title Категорія руху в музичній естетиці Густава Малера: джерела й трактування.
Категория движения в музыкальной эстетике Густава Малера: истоки и трактовка.
The category of motion in the musical aesthetics of Gustav Mahler: background and interpretation
 
Creator Вишинський, Віталій Володимирович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Розглянуто музично-естетичну систему Г. Малера і категорію руху як її невід’ємний елемент; визначено роль античної філософсько-естетичної традиції, зокрема музичної естетики Аристотеля, і вчення Й. В. Ґете у формуванні поглядів Г.Малера на проблему руху як такого, визначено тип його світовідчування.
Рассмотрена музыкально-эстетическая система Г. Малера и категория движения как её неотъемлемый элемент; определена роль античной философско-эстетической традиции, в частности музыкальной эстетики Аристотеля, и учения Гёте в процессе формирования взглядов Г. Малера на проблему движения как такового, определен тип его мироощущения.
The article is focused on Mahlers musical aesthetics system and a «motion» category as its integral element. The author defines the meaning of antique philosophy and aesthetic tradition, in particular Aristotle’s musical aesthetics as well as Goethes doctrine for the formation of Mahlers views concerning the problem of the motion. Mahlers world-view and his type of attitude is determined taking into account these philosophical sights
 
Date 2010
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/534/1/V_Vyshynsky_CHNMAU_4_%289%29_2010.pdf
Вишинський, Віталій Володимирович (2010) Категорія руху в музичній естетиці Густава Малера: джерела й трактування. Часопис Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського.