Самоменеджмент у контексті підвищення ефективності роботи викладача вищого навчального закладу
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Самоменеджмент у контексті підвищення ефективності роботи викладача вищого навчального закладу
Self-management in the context of the heightening of the efficiency of lecturer’s work Самоменеджмент в контексте повышения эффективности работы преподавателя высшего учебного заведения |
|
Creator |
Веклич, Юлія Іванівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Розглянуто процес підвищення ефективності роботи викладача вищого навчального закладу в контексті самоменеджменту як засобу у вирішенні вище зазначеної проблеми. Досліджено поняття само менеджменту, визначення його цілей, функцій та методики планування й прийняття рішень
The article dwells upon the process of the heightening of the efficiency of the higher educational establishment teacher’s work in the context of self-management as the means in the solving the problem mentioned above. The notion of self-management, the definition of its purpose and functions, the basis and methods of planning and making decisions have been investigated Рассмотрен процесс повышения эффективности работы преподавателя высшего учебного заведения в контексте самоменеджмента как средства в решении выше указанной проблемы. Исследовано понятие самоменеджмента, определение его целей и функций, методики планирования и принятия решений |
|
Publisher |
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/586/1/Y_Veklych_UKVVSH_FLMD_PI.pdf
Веклич, Юлія Іванівна (2013) Самоменеджмент у контексті підвищення ефективності роботи викладача вищого навчального закладу Управлінські компетенції викладача вищої школи: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 березня 2013 року) – Київ. с. 212-213. |
|
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/586/
|
|