Запис Детальніше

Про способи організації ситуацій творчої діяльності студентів на практичних заняттях з математичного аналізу (на прикладах обчислення інтегралів)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Про способи організації ситуацій творчої діяльності студентів на практичних заняттях з математичного аналізу
(на прикладах обчислення інтегралів)
О способах организации ситуаций творческой деятельности студентов на практических занятиях по математическому анализу
(на примерах вычисления интегралов)
On methods of management activities for students on practical lessons on mathematical analysis
(examples of calculation of integrals)
 
Creator Білоцький, М.М.
Радченко, Сергій Петрович
 
Subject Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах
 
Description Мета запропонованого підходу полягає у набутті студентами навичок
встановлення відповідності між алгебраїчною формою підінтегральної функції та
однією з загальних форм вказаних класів інтегралів, які допускають розв’язання у
класі елементарних функцій. При цьому викладач має можливість, завдяки
вказаному підходу, сформулювати студентам більш творчу задачу: створити
самостійно нові загальні співвідношення, які використовують поняття
диференціалу для отримання відповідних підінтегральних форм з довільною
функцією (x).
The goal of the proposed approach is the acquisition of skills students
establishing correspondence between the algebraic form of the integrand and
one of the common forms of these classes of integrals which allow the solution to
class of elementary functions. This teacher has the opportunity, through
mentioned approaches, students formulate a creative task: to create
own new common value, using the concept of
differential to obtain the integrand forms of arbitrary
function  (x).
Цель предложенного подхода заключается в приобретении студентами навыков
установление соответствия между алгебраической форме подинтегральной функции и
одной из общих форм указанных классов интегралов, которые допускают решения в
классе элементарных функций. При этом преподаватель имеет возможность, благодаря
указанном подхода, сформулировать студентам более творческую задачу: создать
самостоятельно новые общие соотношения, которые используют понятие
дифференциала для получения соответствующих подынтегральная форм с произвольным
функцией  (x).
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/616/1/Radchenko_S_3.pdf
Білоцький, М.М. та Радченко, Сергій Петрович (2012) Про способи організації ситуацій творчої діяльності студентів на практичних заняттях з математичного аналізу (на прикладах обчислення інтегралів) Збірник праць. с. 15-19.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/616/