Запис Детальніше

Методика вивчення професійних настановлень старшокласників як засіб оптимізації процесу їх професійного самовизначення

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика вивчення професійних настановлень старшокласників як засіб оптимізації процесу їх професійного самовизначення
 
Creator Кравченко, Тамара Володимирівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description Розглянуто актуальну для сьогодення проблему, пов’язану з професійним самовизначенням старшокласників. Розкрито важливість роботи школи з професійного самовизначення учнів старших класів, показано роль професійної орієнтації та професійного консультування для ефективності цього процесу. Схарактеризовано різні психологічні методики, які дають змогу не тільки діагностувати професійні настановлення старшокласників, а й проводити з ними корекційну роботу щодо їхнього професійного вибору.
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/713/1/T_Kravchenko_Uman_2012_42.pdf
Кравченко, Тамара Володимирівна (2012) Методика вивчення професійних настановлень старшокласників як засіб оптимізації процесу їх професійного самовизначення Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий О.О. (42).
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/713/