Методика вивчення професійних настановлень старшокласників як засіб оптимізації процесу їх професійного самовизначення
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика вивчення професійних настановлень старшокласників як засіб оптимізації процесу їх професійного самовизначення
|
|
Creator |
Кравченко, Тамара Володимирівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
Розглянуто актуальну для сьогодення проблему, пов’язану з професійним самовизначенням старшокласників. Розкрито важливість роботи школи з професійного самовизначення учнів старших класів, показано роль професійної орієнтації та професійного консультування для ефективності цього процесу. Схарактеризовано різні психологічні методики, які дають змогу не тільки діагностувати професійні настановлення старшокласників, а й проводити з ними корекційну роботу щодо їхнього професійного вибору.
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/713/1/T_Kravchenko_Uman_2012_42.pdf
Кравченко, Тамара Володимирівна (2012) Методика вивчення професійних настановлень старшокласників як засіб оптимізації процесу їх професійного самовизначення Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий О.О. (42). |
|
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/713/
|
|