Запис Детальніше

Формування дослідницьких умінь у студентів - майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/763/
377.8+378
 
Title Формування дослідницьких умінь у студентів - майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Of the research skills of students - future educators of preschool educational institutions
Формирование исследовательских умений у студентов - будущих воспитателей дошкольных учебных заведений
 
Creator Волинець, Юлія Олександрівна
 
Subject 3 Суспільні науки
37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
377 Спеціалізоване навчання. Професійно-технічне навчання. Професійні коледжі. Політехнічна освіта
378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Педагогічна освіта
Збірники наукових праць
 
Description У статті висвітлюється проблема формування дослідницьких умінь студентів - майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів; характеризуються погляди науковців на класифікацію та сутність дослідницьких умінь; аналізуються результати проведеного педагогічного експерименту.
In the article the problem of the research skills of students - future teachers of pre-school education; characterized the views of scholars on the classification and nature of research skills, analyzes the results of the teaching experiment.
В статье освещается проблема формирования исследовательских умений студентов - будущих воспитателей дошкольных учебных заведений; характеризуются взгляды ученых на классификацию и сущность исследовательских умений; анализируются результаты проведенного педагогического эксперимента.
 
Publisher КНУ імені Тараса Шевченко
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/763/2/J_Volynets_RSSFEPE_15_PED_PI.pdf
Волинець, Юлія Олександрівна (2012) Формування дослідницьких умінь у студентів - майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки, 15. с. 193-200. ISSN 978-966-171-585-0