Формування дослідницьких умінь у студентів - майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/763/
377.8+378 |
|
Title |
Формування дослідницьких умінь у студентів - майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Of the research skills of students - future educators of preschool educational institutions Формирование исследовательских умений у студентов - будущих воспитателей дошкольных учебных заведений |
|
Creator |
Волинець, Юлія Олександрівна
|
|
Subject |
3 Суспільні науки
37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 377 Спеціалізоване навчання. Професійно-технічне навчання. Професійні коледжі. Політехнічна освіта 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів Педагогічна освіта Збірники наукових праць |
|
Description |
У статті висвітлюється проблема формування дослідницьких умінь студентів - майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів; характеризуються погляди науковців на класифікацію та сутність дослідницьких умінь; аналізуються результати проведеного педагогічного експерименту.
In the article the problem of the research skills of students - future teachers of pre-school education; characterized the views of scholars on the classification and nature of research skills, analyzes the results of the teaching experiment. В статье освещается проблема формирования исследовательских умений студентов - будущих воспитателей дошкольных учебных заведений; характеризуются взгляды ученых на классификацию и сущность исследовательских умений; анализируются результаты проведенного педагогического эксперимента. |
|
Publisher |
КНУ імені Тараса Шевченко
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/763/2/J_Volynets_RSSFEPE_15_PED_PI.pdf
Волинець, Юлія Олександрівна (2012) Формування дослідницьких умінь у студентів - майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки, 15. с. 193-200. ISSN 978-966-171-585-0 |
|