Quidelines on Work with Professionally Oriented Educational Texts at the Ukrainian Lessons in the Pre Profile 8—9 Classes
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/825/
|
|
Title |
Quidelines on Work with Professionally Oriented Educational Texts at the Ukrainian Lessons in the Pre Profile 8—9 Classes
Методичні рекомендації до роботи з професійно орієнтованими навчальними текстами на уроках української мови у допрофільних 8-9 класах Методические рекомендации по работе с профессионально ориентированными учебными текстами на уроках украинского языка в допрофильных 8—9 классах |
|
Creator |
Заєць, Валентина Григорівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
The article presents guidelines on work with educational texts of socio�cultural issues in classes with profound study of the Ukrainian language. Professionally-oriented texts develop students’ cognitive interest, describe linguistic phenomena provided the teacher models tasks and contribute to the choice of profession. Learning and consolidation of knowledge through text intensifies the learning process, allow to get rid of duplication and background material overload. У статті подаються методичні рекомендації до роботи з навчальними текстами соціокультурної тематики у класах з поглибленим вивченням української мови. Професійно орієнтовані тексти розвивають в учнів пізнавальний інтерес, розкривають мовні явища за умови моделювання завдань учителем та сприяють вибору професії. Вивчення та закріплення знань мовних явищ через текст інтенсифікує навчальний процес, дає змогу уникати дублювання й перевантаженості другорядним матеріалом. В статье подаются методические рекомендации по работе с учебными текстами социокультурной тематики в классах с углубленным изучением украинского языка. Профессионально ориентированные тексты развивают у учащихся познавательный интерес, раскрывают языковые явления при условии моделирования заданий учителем и способствуют выбору профессии. Изучение и закрепление знаний языковых явлений через текст интенсифицирует учебный процесс, позволяет избежать дублирования и перегрузок второстепенным материалом. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2012-03
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/825/1/Zayec_PO_TP_17_GI.pdf
Заєць, Валентина Григорівна (2012) Методичні рекомендації до роботи з професійно орієнтованими навчальними текстами на уроках української мови у допрофільних 8-9 класах Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. (17). с. 36-39. |
|