Запис Детальніше

Quidelines on Work with Professionally Oriented Educational Texts at the Ukrainian Lessons in the Pre Profile 8—9 Classes

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/825/
 
Title Quidelines on Work with Professionally Oriented Educational Texts at the Ukrainian Lessons in the Pre Profile 8—9 Classes
Методичні рекомендації до роботи з професійно орієнтованими навчальними текстами на уроках української мови у допрофільних 8-9 класах
Методические рекомендации по работе с профессионально ориентированными учебными текстами на уроках украинского языка в допрофильных 8—9 классах
 
Creator Заєць, Валентина Григорівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The article presents guidelines on work with educational texts of socio�cultural issues in classes with profound
study of the Ukrainian language. Professionally-oriented texts develop students’ cognitive interest, describe
linguistic phenomena provided the teacher models tasks and contribute to the choice of profession. Learning
and consolidation of knowledge through text intensifies the learning process, allow to get rid of duplication
and background material overload.
У статті подаються методичні рекомендації до роботи з навчальними текстами соціокультурної тематики у класах з поглибленим вивченням української мови. Професійно орієнтовані тексти розвивають в учнів пізнавальний інтерес, розкривають мовні явища за умови моделювання завдань учителем та сприяють вибору професії. Вивчення та закріплення знань мовних явищ через текст інтенсифікує навчальний процес, дає змогу уникати дублювання й перевантаженості другорядним матеріалом.
В статье подаются методические рекомендации по работе с учебными текстами социокультурной тематики в классах с углубленным изучением украинского языка. Профессионально ориентированные тексты развивают у учащихся познавательный интерес, раскрывают языковые явления при условии моделирования заданий учителем и способствуют выбору профессии. Изучение и закрепление знаний языковых явлений через текст интенсифицирует учебный процесс, позволяет избежать дублирования и перегрузок второстепенным материалом.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2012-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/825/1/Zayec_PO_TP_17_GI.pdf
Заєць, Валентина Григорівна (2012) Методичні рекомендації до роботи з професійно орієнтованими навчальними текстами на уроках української мови у допрофільних 8-9 класах Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. (17). с. 36-39.