Запис Детальніше

“Educational Policy” Program as an Object of System Pedagogical Design

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/826/
 
Title “Educational Policy” Program as an Object of System Pedagogical Design
Програма навчальної дисципліни «Освітня політика» як об’єкт системного педагогічного проектування
Программа учебной дисциплины «Образовательная политика»
как объект системного педагогического проектирования
 
Creator Бобрицька, Валентина Іванівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The article sums up experience of design the “Educational Policy” course in terms of introducing the credit-modular system of teaching process organization at the multi-university. It substantiates the scientific-methodical approach to the elaboration of the substantial, operational and final-estimated components of program
of the investigated educational discipline.
Автором узагальнено досвід проектування змісту навчальної дисципліни «Освітня політика» в умовах упровадження кредитно-модульної системи організації навчання у педагогічному університеті. Обґрунтовано науково-методичний підхід до розроблення змістового, операційного та підсумково-оцінювального компонентів програми означеної навчальної дисципліни.
Автором обобщен опыт проектирования содержания учебной дисциплины «Образовательная политика» в условиях внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса в многопрофильном университете. Обоснован научно-методический подход к разработке содержательного, операционного и итогово-оценочного компонентов программы исследуемой учебной дисциплины.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2012-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/826/1/Bobricka_PO_TP_17_GI.pdf
Бобрицька, Валентина Іванівна (2012) Програма навчальної дисципліни «Освітня політика» як об’єкт системного педагогічного проектування Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. (17). с. 44-48.