“Educational Policy” Program as an Object of System Pedagogical Design
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/826/
|
|
Title |
“Educational Policy” Program as an Object of System Pedagogical Design
Програма навчальної дисципліни «Освітня політика» як об’єкт системного педагогічного проектування Программа учебной дисциплины «Образовательная политика» как объект системного педагогического проектирования |
|
Creator |
Бобрицька, Валентина Іванівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
The article sums up experience of design the “Educational Policy” course in terms of introducing the credit-modular system of teaching process organization at the multi-university. It substantiates the scientific-methodical approach to the elaboration of the substantial, operational and final-estimated components of program of the investigated educational discipline. Автором узагальнено досвід проектування змісту навчальної дисципліни «Освітня політика» в умовах упровадження кредитно-модульної системи організації навчання у педагогічному університеті. Обґрунтовано науково-методичний підхід до розроблення змістового, операційного та підсумково-оцінювального компонентів програми означеної навчальної дисципліни. Автором обобщен опыт проектирования содержания учебной дисциплины «Образовательная политика» в условиях внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса в многопрофильном университете. Обоснован научно-методический подход к разработке содержательного, операционного и итогово-оценочного компонентов программы исследуемой учебной дисциплины. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2012-03
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/826/1/Bobricka_PO_TP_17_GI.pdf
Бобрицька, Валентина Іванівна (2012) Програма навчальної дисципліни «Освітня політика» як об’єкт системного педагогічного проектування Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. (17). с. 44-48. |
|