Organizational substational Characteristics of Professional Development of Teachers in Ukraine (the End of ХIХ Century — the Beginning of ХХ Century)
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/841/
|
|
Title |
Organizational substational Characteristics of Professional Development of Teachers in Ukraine (the End of ХIХ Century — the Beginning of ХХ Century)
Організаційно-змістові засади підвищення кваліфікації вчителів в Україні (кінець ХІХ – початок ХХ століття) Организационно-содержательные характеристики повышения квалификации учителей в украине (конец ХIХ — начало ХХ века) |
|
Creator |
Петрощук, Наталія Романівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
The article is devoted to the analysis of increasing of teachers qualification at courses and congresses in Ukraine that are based on unique archived documents. It is noted that the integral parts of teachers preparation should be practical and theoretical aspects. У статті висвітлено питання підвищення кваліфікації учителів на курсах та з’їздах в Україні кінця ХІХ — початку ХХ століття. Зокрема, розглянуто практичні й теоретичні аспекти перепідготовки вчителя як невід’ємні складові його успішної педагогічної діяльності. В статье рассмотрены вопросы повышения квалификации учителей на курсах и съездах в Украине на основании архивных документов. Также рассмотрены практические и теоретические аспекты подготовки учителя как неотъемлемые составляющие его успешной педагогической деятельности. |
|
Publisher |
Київський Університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2012-10
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/841/1/N_Petroshchuk_PO_TP_18_IPPO.pdf
Петрощук, Наталія Романівна (2012) Організаційно-змістові засади підвищення кваліфікації вчителів в Україні (кінець ХІХ – початок ХХ століття) Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка (18). с. 8-11. |
|