Формування інформатичних компетентностей учнів середньої школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/864/
|
|
Title |
Формування інформатичних компетентностей учнів середньої школи
The monitoring studies determining level of formation of a secondary school graduates skills to use ict in practice Формирование информатических компетентностей учащихся средней школи |
|
Creator |
Морзе, Наталія Вікторівна
Кузьмінська, Олена Геронтіївна |
|
Subject |
РИНЦ
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
Для того, щоб жити, навчатись та успішно працювати у суспільстві, яке базується на знаннях, постійно ускладнюється та характеризується швидкими змінами відомостей та даних, учням та вчителям необхідно застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ). Завдяки ефективному впровадженню технологій у навчальний процес учні можуть набувати цілого ряду компетентностей, зокрема інформатичних. Процес створення та накопичення в Україні бази завдань, які могли б стати основною для перевірки рівня сформованості таких компетентностей у учнів тільки починається. Автори статті проводили моніторингове дослідження щодо визначення рівня сформованості у випускників загальноосвітніх навчальних закладів навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій у практичній діяльності, відповідно до наказу Міністерства освіти та науки України від 23.02.2010 №139. Одним із завдань даного дослідження було створення на основі хмарних обчислень навчально-методичного середовища для організації та проведення тестування учнів в режимі онлайн та формування бази компетентнісних завдань. В основу створення інструментарію моніторингу покладено концепцію Асоціації бібліотек загальноосвітніх та наукових установ ACRL standards (list of the ICT skills)[10]. У статті описуються функціональні можливості створеного порталу та інструментарій проведеного моніторингу, наводяться приклади групи компетентнісних предметних завдань. For succeed vital activity, training and work in the knowledge society, constantly becoming complex and characterised by impetuous increase of information streams, students and teachers must be able to use communication and information technologies (ICT). Thanks to efficient use of technologies in the process of the training students can acquire a range of competencies, for example, informative. The process of creation and accumulation in Ukrainethe base of competency tasks, which could become the basis for checking the level of formation of IT competence among students, has just begun. Article authors conducted monitoring studies determining the level of formation of a secondary school graduates skills to use ICT in practice, by order of the Ministry of Education and Science of Ukraine from 23.02.2010 № 139. One of the objectives of this study was to establish on the basis of cloud computing educational and methodical environment for organizing and conducting testing of students online and formation base of competency tasks for it. The basis of the creation of monitoring tools was the concept of the Association of Libraries of education and research institutions ACRL standards (list of the ICT skills) [10]. The article describes the functional abilities of a portal and tools of monitoring, described examples of group of subject competency tasks used by the authors at the stage of pilot monitoring. Для успешной жизнедеятельности, обучения и работы в обществе знаний, постоянно усложняющегося и характеризуемого стремительным увеличением информационных потоков, ученикам и учителям необходимо уметь пользоваться информационно-коммуникационными технологиями (ИКТ). Благодаря эффективному использованию технологий в учебном процессе ученики могут приобретать целый ряд компетентностей, например, информатических. Процесс создания и накопления в Украине базы компетентностных заданий, которые могли бы стать основой для проверки уровня сформированности информатических компетентностей у учеников, только начался. Авторы статьи проводили мониторинговое исследование определения уровня сформированности у выпускников общеобразовательных школ навыков использования информационно-коммуникационных технологий в практической деятельности, по приказу Министерства образования и науки Украины от 23.02.2010 №139. Одной из задач данного исследования было создание на основе облачных вычислений учебно-методической среды для организации и проведения тестирования учеников в режиме онлайн и формирование базы компетентностных задач. В основу создания инструментария мониторинга положена концепция Ассоциации библиотек общеобразовательных и научных учреждений ACRL standards (list of the ICT skills)[10]. В статье описаны функциональные возможности созданного портала и инструментарий проведенного мониторинга, описаны примеры предметных компетентностных задач, используемые авторами на этапе проведения пилота мониторинга. |
|
Publisher |
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/864/1/N_Morze_O_Kuzminska_ITZN_3.pdf
Морзе, Наталія Вікторівна та Кузьмінська, Олена Геронтіївна (2011) Формування інформатичних компетентностей учнів середньої школи Інформаційні технології і засоби навчання (3). ISSN 2076-8184 |
|