Запис Детальніше

Методична підготовка майбутніх учителів інформатики до використання дослідницьких методів навчання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/900/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?Z21ID=&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=juu_all&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21P03=PREF=&S21COLORTERMS=0&S21STR=ITZN
 
Title Методична підготовка майбутніх учителів інформатики до використання дослідницьких методів навчання
Methodical training of future teachers to apply information technology research methods in schooling
Методическая подготовка будущих учителей информатики к использованию исследовательских методов обучения
 
Creator Морзе, Наталія Вікторівна
Золочевська, Марина Володимирівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Актуальність проблеми обумовлюється переорієнтацією освіти на нові задачі формування в учнів навичок 21 століття. Одним зі шляхів розв’язування цих задач на думку авторів є спеціальна підготовка майбутніх учителів у стінах вищого навчального закладу до застосування дослідницьких методів у шкільному навчанні. У статті надано пропозиції щодо удосконалення змісту методичної підготовки учителів, подальший розвиток набуває теорія методів навчання, зокрема, узагальнюються і уточнюються трактування поняття «дослідницькі методи навчання», їх класифікація. На прикладі розв’язання професійно спрямованої задачі аналізуються методи і прийоми формування орієнтовної основи дослідницьких дій у студентів за умов використання комп’ютерного навчального засобу “Showing_Evidence”.
The problem became topical due to the reorientation of education to the new goals of shaping the skills of 21 century among students. The authors presents one of solutions for these problems, the special training of future teachers in the walls of the institution of higher education to apply research methods in school education. The paper outlines proposals for improving the content of methodical training of teachers.
The theory of teaching methods acquires further development, in particular, concept definition of research methods course and classification of research methods are generalized and refined. The methods and techniques of forming a rough basis of research activities among students while using computer-based training application "Showing_Evidence" are analyzed by example of solution of professionally directed task.
Актуальность проблемы обусловливается переориентацией образования на новые задачи формирования у учеников умений 21 столетия. Одним из путей решения этих задач, по мнению авторов, является специальная подготовка будущих учителей в стенах высшего учебного заведения к применению исследовательских методов в школьном обучении. В статье излагаются предложения относительно усовершенствования содержания методической подготовки учителей, дальнейшее развитие приобретает теория методов обучения, в частности, обобщается и уточняется определение понятия «исследовательские методы обучения», их классификация. На примере решения профессионально направленной задачи анализируются методы и приемы формирования ориентировочной основы исследовательских действий у студентов в условиях использования компьютерного учебного средства “Showing_Evidence”.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2010
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/900/1/N_Morze_M_Zolochevska_ITZN_3.pdf
Морзе, Наталія Вікторівна та Золочевська, Марина Володимирівна (2010) Методична підготовка майбутніх учителів інформатики до використання дослідницьких методів навчання Інформаційні технології і засоби навчання (3). ISSN 2076-8184