Запис Детальніше

Виховна функція мистецтва в освітньому процесі сучасного ДНЗ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/916/
371(082)
 
Title Виховна функція мистецтва в освітньому процесі сучасного ДНЗ
The educational function of art in the modern educational process DNG
Воспитательная функция искусства в образовательном процессе современного ДОУ
 
Creator Половіна, Олена Анатоліївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description В статті висвітлені психологічні механізми сприймання творів мистецтва та визначені психологічні особливості формування естетичного ставлення; обґрунтована роль мистецтва у спілкуванні дошкільників з природою; охарактеризований стан роботи сучасних ДНЗ у напрямі естетичного виховання; розкриті елементи системи роботи з дітьми старшого дошкільного віку щодо використання творів живопису
The article analyzes the psychological mechanisms of perception of works of art and certain psychological peculiarities of the aesthetic attitude, justified the role of arts in communication preschool children with nature, characterized the state of modern preschool toward aesthetic education; disclosed elements of work with children of senior preschool age on the use of paintings
В статье освещены психологические механизмы восприятия произведений искусства и определены психологические особенности формирования эстетического отношения; обоснована роль искусства в общении дошкольников с природой; охарактеризовано состояние работы современных ДОУ в направлении эстетического воспитания; раскрыты элементы системы работы с детьми старшего дошкольного возраста по использованию произведений живописи
 
Publisher Кам’янець-Подільський: ПП Зволейко Д.Г.
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/916/1/O_Polovin%D0%B0_POTP_10_PED_PI.pdf
Половіна, Олена Анатоліївна (2012) Виховна функція мистецтва в освітньому процесі сучасного ДНЗ Збірник наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика», 10. с. 270-276.