Запис Детальніше

Морально-етичний розвиток як чинник збереження здоров’я молодших школярів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Морально-етичний розвиток як чинник збереження здоров’я молодших школярів
Морально-этическое развитие как фактор сохранения здоровья младших школьников
Moral and ethical development as factor health conservation of school-aged children
 
Creator Кравчук, Лариса Володимирівна
 
Subject Міжнародні
 
Description Стаття присвячена проблемі збереження здоров’я дитини молодшого шкільного віку. Враховуючи дані численних досліджень, автор вказує що вищою мірою людського здоров’я є моральне здоров’я, оскільки фізичний стан людини перебуває у прямій залежності від рівня її морального розвитку. Одним із чинників збереження здоров’я є морально-етичний розвиток дитини, який ґрунтується на засвоєнні нею морально-етичних норм та формуванні ціннісних ставлень до цих норм. Засвоєння морально-етичних норм і принципів поведінки буде повним, якщо морально-етичний зразок стане не тільки значущим для школяра, але і спонукатиме його до самовдосконалення.
Статья посвящена проблеме сохранения здоровья ребенка младшего школьного возраста. Учитывая данные многочисленных исследований, автор указывает, что высшей мерой человеческого здоровья является нравственное здоровье, поскольку физическое состояние человека находится в прямой зависимости от уровня его нравственного развития. Одним из факторов сохранения здоровья является морально-нравственное развитие ребенка, основанное на усвоении им морально-этических норм и формировании ценностных отношений к этим нормам. Усвоение морально-этических норм и принципов поведения будет полным, если морально-этический образец станет не только значимым для школьника, но и будет побуждать его к самосовершенствованию.
The article is devoted to the problem of preservation of health of primary school-aged children. Taking into account the data of multiple investigations the author says that the highest degree of health is moral health, because person’s physical condition depends of his/her degree of moral development. One of factors of preservation of health is moral and ethical development of a child, which is based on learning of moral and ethical norms and formation of axiological attitude to these norms. Learning of moral and ethical norms and principals of behavior will be complete if moral and ethical example is not only relevant for a pupil but also invites to self-improvement.
 
Publisher ЕКМО
 
Date 2008-12-17
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/927/1/L_Kravchuk_AEU_IPPO.pdf
Кравчук, Лариса Володимирівна (2008) Морально-етичний розвиток як чинник збереження здоров’я молодших школярів Освіта дорослих в Україні: ІХ Міжнародна науково-практична конференція. с. 64-67.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/927/