Післядипломна освіта педагогів дошкільних закладів на андрагогічних засадах
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/973/
|
|
Title |
Післядипломна освіта педагогів дошкільних закладів на андрагогічних засадах
Последипломное образование педагогов дошкольных учреждений на андрагогических позициях The postgraduate education of preschool teachers based on the andragogical issues |
|
Creator |
Дятленко, Наталія Михайлівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті аналізуються андрагогічні складники в організації післядипломної педагогічної освіти; виокремлюються методи та прийоми, застосування яких у освітньому просторі позитивно впливає на підвищення інтересу вихователів ДНЗ до власної траекторії післядипломної освіти, налаштовує їх на постійне професійне зростання та викликає прагнення до навчання протягом усього життя.
В статье анализируются андрагогические составные в организации последипломного педагогического образования; выделяются методы и приемы, использование которых в образовательном пространстве положительно влияет на повышение интереса воспитателей ДОУ к собственной траектории последипломного образования, способствует их постоянному профессиональному росту, вызывает желание учиться на протяжении всей жизни. The andragogical components in postgraduate pedagogical education are being analized at the article; the methods and ways which influence positively to the increase of teachers' interest towards their own trajectory of education are beind noted, helps to increase the professional rate and formulates the will to study during all life. |
|
Publisher |
Видавництво ТОВ ВД "ЕКМО"
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/973/1/N_Dyatlenko_PP_TP_3_IPPO.pdf
Дятленко, Наталія Михайлівна (2010) Післядипломна освіта педагогів дошкільних закладів на андрагогічних засадах Педагогічний процес: теорія і практика. Педагогіка. Психологія (3). с. 129-137. ISSN 2078-1687 |
|