Запис Детальніше

Післядипломна освіта педагогів дошкільних закладів на андрагогічних засадах

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/973/
 
Title Післядипломна освіта педагогів дошкільних закладів на андрагогічних засадах
Последипломное образование педагогов дошкольных учреждений на андрагогических позициях
The postgraduate education of preschool teachers based on the andragogical issues
 
Creator Дятленко, Наталія Михайлівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті аналізуються андрагогічні складники в організації післядипломної педагогічної освіти; виокремлюються методи та прийоми, застосування яких у освітньому просторі позитивно впливає на підвищення інтересу вихователів ДНЗ до власної траекторії післядипломної освіти, налаштовує їх на постійне професійне зростання та викликає прагнення до навчання протягом усього життя.
В статье анализируются андрагогические составные в организации последипломного педагогического образования; выделяются методы и приемы, использование которых в образовательном пространстве положительно влияет на повышение интереса воспитателей ДОУ к собственной траектории последипломного образования, способствует их постоянному профессиональному росту, вызывает желание учиться на протяжении всей жизни.
The andragogical components in postgraduate pedagogical education are being analized at the article; the methods and ways which influence positively to the increase of teachers' interest towards their own trajectory of education are beind noted, helps to increase the professional rate and formulates the will to study during all life.
 
Publisher Видавництво ТОВ ВД "ЕКМО"
 
Date 2010
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/973/1/N_Dyatlenko_PP_TP_3_IPPO.pdf
Дятленко, Наталія Михайлівна (2010) Післядипломна освіта педагогів дошкільних закладів на андрагогічних засадах Педагогічний процес: теорія і практика. Педагогіка. Психологія (3). с. 129-137. ISSN 2078-1687