Запис Детальніше

Теоретичні основи розвитку освітьного е-середовища у сучасному глобалізованому інформаційному суспільстві

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/978/
 
Title Теоретичні основи розвитку освітьного е-середовища у сучасному глобалізованому інформаційному суспільстві
Теоретические основы развития образовательной э-среды в современном глобализованном информационном обществе
The theoretical basis for the development of e-environment in today's globalized information society
 
Creator Павлюк, Роман Олександрович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті проаналізовано теоретичні основи розвитку освітнього е-середовища у сучасному глобалізованому інформаційному суспільстві. Визначено роль та значення інформаційно-освітнього середовища у розвої сучасних систем відкритої освіти; обґрунтовано методологічну базу та завдання нового напрямку в педагогіці – е-педагогіки
В статье проанализированы теоретические основы развития образовательной э-среды в современном глобализованном информационном обществе. Обозначена роль и значение информационно-образовательной среды в развитии современных систем открытого образования; обоснованы методологическая база и задания нового направления в педагогике – э-педагогика
The paper explores the theoretical foundations of educational e-environment in the modern globalized information society. The role and importance of information-educational environment in the development of modern systems of open education is given: methodological framework and objectives of a new direction in pedagogy – e-pedagogy are grounded
 
Publisher Вид-во ТОВ «Асмі»
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/978/1/Roman_Pavlyuk_ISP_4_FLMD_PI.pdf
Павлюк, Роман Олександрович (2013) Теоретичні основи розвитку освітьного е-середовища у сучасному глобалізованому інформаційному суспільстві Імідж сучасного педагога, 4 (133). с. 6-9. ISSN 2221-6316