Теоретичні основи розвитку освітьного е-середовища у сучасному глобалізованому інформаційному суспільстві
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/978/
|
|
Title |
Теоретичні основи розвитку освітьного е-середовища у сучасному глобалізованому інформаційному суспільстві
Теоретические основы развития образовательной э-среды в современном глобализованном информационном обществе The theoretical basis for the development of e-environment in today's globalized information society |
|
Creator |
Павлюк, Роман Олександрович
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті проаналізовано теоретичні основи розвитку освітнього е-середовища у сучасному глобалізованому інформаційному суспільстві. Визначено роль та значення інформаційно-освітнього середовища у розвої сучасних систем відкритої освіти; обґрунтовано методологічну базу та завдання нового напрямку в педагогіці – е-педагогіки
В статье проанализированы теоретические основы развития образовательной э-среды в современном глобализованном информационном обществе. Обозначена роль и значение информационно-образовательной среды в развитии современных систем открытого образования; обоснованы методологическая база и задания нового направления в педагогике – э-педагогика The paper explores the theoretical foundations of educational e-environment in the modern globalized information society. The role and importance of information-educational environment in the development of modern systems of open education is given: methodological framework and objectives of a new direction in pedagogy – e-pedagogy are grounded |
|
Publisher |
Вид-во ТОВ «Асмі»
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/978/1/Roman_Pavlyuk_ISP_4_FLMD_PI.pdf
Павлюк, Роман Олександрович (2013) Теоретичні основи розвитку освітьного е-середовища у сучасному глобалізованому інформаційному суспільстві Імідж сучасного педагога, 4 (133). с. 6-9. ISSN 2221-6316 |
|