Запис Детальніше

Становлення художнього світовідношення майбутніх музикантів-педагогів у процесі професійної підготовки.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/984/
 
Title Становлення художнього світовідношення майбутніх музикантів-педагогів у процесі професійної підготовки.
Становление художественного мироотношения будущих музыкантов-педагогов в процессе профессиональной подготовки
The Artistic World Attitude Formation of Future Musicians- Pedagogues in the Process of Professional Training
 
Creator Ткач, Марія Михайлівна
 
Subject Спецради Університету
 
Description У дисертації досліджено проблему становлення художнього світовідношення майбутніх музикантів-педагогів у процесі професійної підготовки; обґрунтовано сутність і архітектоніку поняття “художнє світовідношення”; визначено критерії, показники та рівні сформованості художнього світовідношення майбутніх музикантів-педагогів; виявлено педагогічні умови становлення художнього світовідношення майбутнього музиканта-педагога. Розроблено та експериментально перевірено методику становлення художнього світовідношення майбутнього музиканта-педагога, впровадження якої в професійну підготовку майбутніх музикантів-педагогів відбувалося поетапно. Перший (підготовчий) етап було спрямовано на опанування теорії художнього стилю епохи та методики його аналізу. Другий (основний) етап – оволодіння інтегрованими знаннями та методами аксіологічного аналізу в спецкурсі „Становлення художнього світовідношення музиканта-педагога”. Третій (завершальний) - було орієнтовано на оволодіння професійними вміннями у процесі соціокультурної діяльності студентів. Дані формуючого експерименту дали змогу констатувати позитивні зрушення щодо рівнів сформованості художнього світовідношення студентів за всіма визначеними критеріями.
В диссертации исследуется проблема становления художественного мироотношения будущего музыканта-педагога в процессе профессиональной подготовки. Актуальность проблемы обусловлена объективной необходимостью поиска путей перехода субъектов образовательного процесса на позиции современных гуманистических концепций философии образования и искусства в системе профессиональной подготовки педагогических кадров.
The thesis focuses on the problem of the artistic world attitude formation of future musicians-pedagogues in the process of professional training; substantiates the essence and architectonics of the “artistic world attitude” notion; determines the criteria, indices and levels of the artistic world attitude formation of future musicians-pedagogues; discovers pedagogical conditions of the future musician-pedagogue formation. The thesis works out and experimentally proves the methodology of the artistic world attitude formation of future musicians-pedagogues and its stepwise introduction into professional training of future musicians-pedagogues. The first (preparatory) stage aimed at the acquirement of the artistic style theory of the epoch and the methodology of its analysis. The second (main) stage – the acquirement of integrated knowledge and methods of axiological analysis in the special course “The Artistic World Attitude Formation of a Future Musician-Pedagogue”. The third (final) stage – oriented at the acquirement of professional skills in the process of the students’ socio-cultural activity. The data of the forming experiment made it possible to state the fact of positive shifts concerning the levels of the students’ artistic world attitude formation according to all determined criteria
 
Date 2004
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/984/1/M_Tkach_Aref_13_00_04%20_IM_TMMM.pdf
Ткач, Марія Михайлівна (2004) Становлення художнього світовідношення майбутніх музикантів-педагогів у процесі професійної підготовки. Кандидат thesis, Київський національний університет культури і мистецтв.