Запис Детальніше

La programmation neurolinguistique dans le discourse de publicité

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title La programmation neurolinguistique dans le discourse de publicité
 
Creator Melnyk, V.I.
Prouss, I.Y.
 
Subject Міжнародні
 
Description
В статті йдеться про нейролінгвістичне програмування рекламного дискурсу. Розглядаються цільові канали впливу на виборця та використання різних метапрограм.
 
Publisher ГОРЛІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІНОЗЕМНИХ МОВ
 
Date 2011
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/990/7/V_Melnyk_%20I_Prouss_SNVHDSVNZ_HDPIIM.pdf
Melnyk, V.I. та Prouss, I.Y. (2011) La programmation neurolinguistique dans le discourse de publicité СУЧАСНІ НАПРЯМИ ВИКЛАДАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У СЕРЕДНІХ ТА ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: МОВА, ЛІТЕРАТУРА, ІСТОРІЯ.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/990/