Запис Детальніше

Комунікативні мотиви застосування стереотипних фразеологізмів у публіцистичному тексті

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/993/
 
Title Комунікативні мотиви застосування стереотипних фразеологізмів у публіцистичному тексті
 
Creator Мельник, Валентина Іванівна
 
Subject Міжнародні
 
Description Стаття присвячена розгляду трирівневої структури французьких стереотипних фразеологізмів (рівень емоцій, рівень ratio, біхевіорестичний рівень) та їх застосування в публіцистичному тексті
 
Publisher Одеський національний університет імені І.І.Мечникова
 
Date 2010
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/993/7/V_Melnyk_SSKDPSRM_OUM.pdf
Мельник, Валентина Іванівна (2010) Комунікативні мотиви застосування стереотипних фразеологізмів у публіцистичному тексті Структурно-семантичні і конгнітивно-дискурсивні парадигми сучасного романського мовознавства. с. 68-70.