Запис Детальніше

Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорії

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1105/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?Z21ID=&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=juu_all&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21P03=PREF=&S21COLORTERMS=0&S21STR=NiO
 
Title Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорії
Approaches to the determination of the notion of the professional competence in the modern psychological theory
Подходы к определению понятия профессиональной компетентности в современной психологической теории
 
Creator Міляєва, Валерія Робертівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description В публікації розглядаються різні наукові підходи до визначення психологічного змісту поняття професійної компетентності. Традиційно феномен професійної компетентності досліджувався у сфері менеджменту, управління та інших наукових сферах. Але в умовах нагальної потреби підвищення ефективності використання людських ресурсів, психологічна наука прагне до пошуку і глибинного аналізу основних механізмів та способів впливу на розвиток професійної компетентності. У статті проводиться огляд публікацій, наводяться приклади і подаються авторські висновки щодо означеної проблеми
The article shows different scientific approaches to the determination of the psychological contents of the professional competence notion. Traditionally, the phenomena of the professional competence was observed and investigated in the management sphere and other scientific spheres. But under the conditions of the urgent need of the increasing effectiveness of the use of human resources, the psychological science aims at the search and profound analysis of the main mechanisms and methods of influence upon the development of the professional competence. In the article the review of the researchers, that touches the theme, is held, examples and the authors conclusions are given
В публикации проанализированы различные научные подходы к определению психологического смысла понятия профессиональной компетентности. Традиционно феномен профессиональной компетентности рассматривался и изучался в сфере менеджмента, управления и других наук. Но в ситуации острой общественной потребности повышения эффективности использования человеческих ресурсов, психология стремится к поиску и глубинному анализу основных механизмов и способов влияния на развитие профессиональной компетентности. В статье проводится обзор публикаций, приводятся примеры и предлагаются авторские выводы относительно названной проблемы
 
Publisher Південноукраїнський національний педагогіч-ний університет імені К. Д. Ушинського
 
Date 2010
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1105/1/V_Miliaeva_NO_9_IPSP.pdf
Міляєва, Валерія Робертівна (2010) Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорії Наука і освіта (9). с. 101-104. ISSN 2311-8366