Запис Детальніше

Psycho-pedagogical analysis of the civil servants’ extension qualification system

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Psycho-pedagogical analysis of the civil servants’ extension qualification system
Психолого-педагогічний аналіз системи підвищення кваліфікації державних службовців
Психолого-педагогический анализ системы повышения квалификации государственных служащих
 
Creator Міляєва, Валерія Робертівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description The article describes an attempt of psychological and pedagogical analysis of the extension qualification system in the sphere of civil service. Special attention is paid to the defects estimation and possibilities of their elimination. Traditionally, such analysis was held in the sphere of civil service. But modern psychological science, aiming to find new methods of influence upon the professional competence, concentrates attention on the attempts of profound analysis of the main mechanisms of the improvement of the civil servants professional training. The article gives the general characteristic of this process, its main principles are extracted, and the examples of the typical professional programme of qualification extension are given
В публікації зроблена спроба психолого-педагогічного аналізу системи підвищення кваліфікації у сфері державної служби. Традиційно такий аналіз проводився лише у сфері державної служби, але сучасна психологічна наука, прагнучи до пошуку нових способів впливу на розвиток професійної компетентності, зосереджує увагу на можливостях запровадження глибинного аналізу до основних механізмів вдосконалення професійної підготовки державних службовців. В статті надається узагальнена характеристика цього процесу, виділяються його основні принципи, наводиться приклад типової професійної програми підвищення кваліфікації
В публикации сделана попытка осуществить психолого-педагогический анализ системы повышения квалификации государственных служащих. Традиционно такой анализ проводился только в сфере государственной службы. Современная психология, стремясь к поиску новых способов влияния на развитие профессиональной компетентности, концентрируется на попытках глубинного анализа основных механизмов оптимизации профессиональной подготовки государственных служащих. В статье излагается общая характеристика этого процесса, выделяются его основные принципы, приводится пример типовой профессиональной программы повышения квалификации
 
Date 2010
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1111/1/V_Miliaeva_NVPNPUU_11-12_IPSP.pdf
Міляєва, Валерія Робертівна (2010) Психолого-педагогічний аналіз системи підвищення кваліфікації державних службовців Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського (11-12). с. 49-56.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1111/