Інноваційна діяльність як чинник особистісно-професійного розвитку вчителів початкової школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1135/
|
|
Title |
Інноваційна діяльність як чинник особистісно-професійного розвитку вчителів початкової школи
Инновационная деятельность как фактор личностно-профессионального развития учителей начальной школы The Innovative activity as a factor personal and professional development of primary school teachers |
|
Creator |
Шевцова, Олена Михайлівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
Стаття присвячена теоретичному аналізу сучасного стану проблеми впливу інноваційної педагогічної діяльності на особистісно-професійний розвиток вчителів початкової школи, які здійснюють впровадження та опрацювання інноваційних моделей розвивально-освітнього спрямування. Також у статті представлено результати порівняльного аналізу структурно-функціональних компонентів традиційної та інноваційної педагогічних діяльностей в контексті їх потенційних вимог до рівня особистісно-професійного розвитку педагога з огляду на високу ефективність професійної діяльності.
Статья посвящена теоретическому анализу современного состояния проблемы влияния инновационной педагогической деятельности на личностно-профессиональное развитие учителей начальной школы, которые осуществляют внедрение и проработку инновационных моделей развивающе-образовательного направления. Также в статье представлены результаты сравнительного анализа структурно-функциональных компонентов традиционной и инновационной педагогических деятельностей в контексте их потенциальных требований к уровню личностно-профессионального развития педагога с учётом высокой эффективности профессиональной деятельности. The article is dedicated to theoretical analysis of current state of the problem of how innovational pedagogical activity influences personal and professional development of elementary school teachers, who implement and further fine-tune innovational models of developmental and educational directions. The article also presents the results of comparative analysis of structural and functional components of traditional and innovational pedagogical activities in the context of their potential requirements to the level of personal and professional development of teachers from the perspective of high efficiency and effectiveness of their professional activities. |
|
Date |
2010
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1135/1/O_Shevtsova_BPE%28P%29_1%2814%29_IPPO.pdf
Шевцова, Олена Михайлівна (2010) Інноваційна діяльність як чинник особистісно-професійного розвитку вчителів початкової школи Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Частина 2: Психологія (1). с. 463-472. |
|