Запис Детальніше

Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1174/
 
Title Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів
Влияние кризисов профессионального обучения на формирование профессиональной самооценки будущих педагогов
The influence of the vocational training crises on
forming professional self-appraisal of the future teachers
 
Creator Столярчук, Олеся Анатоліївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description В роботі розкрито зміст поняття кризи фахового навчання, проаналізовано характер впливу криз фахового навчання майбутніх педагогів на формування їх професійної самооцінки. Окреслено залежність формування професійної самооцінки майбутнього вчителя від стратегій подолання криз фахового навчання
В работе раскрыто содержание понятия кризиса профессионального обучения, проанализирован характер влияния кризисов будущих педагогов на формирование их профессиональной самооценки. Очерчена зависимость формирования профессиональной самооценки будущего учителя от стратегий преодоления кризисов специального обучения
There was explained the concept of the vocational training crisis, was analyzed the character of the influence of the future teachers’ vocational training crises on forming their professional self-appraisal. The dependence of the forming professional self-appraisal of future teacher was outlined on strategies of overcoming of the vocational training crises
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2010
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1174/1/O_Stolyarchuk_POTP_2_IPSP.pdf
Столярчук, Олеся Анатоліївна (2010) Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія (2 (14)). с. 90-94.