Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1174/
|
|
Title |
Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів
Влияние кризисов профессионального обучения на формирование профессиональной самооценки будущих педагогов The influence of the vocational training crises on forming professional self-appraisal of the future teachers |
|
Creator |
Столярчук, Олеся Анатоліївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
В роботі розкрито зміст поняття кризи фахового навчання, проаналізовано характер впливу криз фахового навчання майбутніх педагогів на формування їх професійної самооцінки. Окреслено залежність формування професійної самооцінки майбутнього вчителя від стратегій подолання криз фахового навчання
В работе раскрыто содержание понятия кризиса профессионального обучения, проанализирован характер влияния кризисов будущих педагогов на формирование их профессиональной самооценки. Очерчена зависимость формирования профессиональной самооценки будущего учителя от стратегий преодоления кризисов специального обучения There was explained the concept of the vocational training crisis, was analyzed the character of the influence of the future teachers’ vocational training crises on forming their professional self-appraisal. The dependence of the forming professional self-appraisal of future teacher was outlined on strategies of overcoming of the vocational training crises |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1174/1/O_Stolyarchuk_POTP_2_IPSP.pdf
Столярчук, Олеся Анатоліївна (2010) Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія (2 (14)). с. 90-94. |
|