Особистісно-орієнтований підхід у навчанні дорослих.
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1182/
|
|
Title |
Особистісно-орієнтований підхід у навчанні дорослих.
Личностно-ориентированный подход в обучении взрослых. Student-centered approach in teaching adults. |
|
Creator |
Ковальчук, Василь Іванович
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
У статті висвітлюється особистісно орієнтований підхід до навчання дорослих. Автор додержується думки, що в навчанні важливо не те, чого ми навчаємо, а те, як ми навчаємо. Особистісно орієнтоване навчання допомагає учням удосконалити та систематизувати власні знання та фахові навички, активізувати власний досвід, розвинути мислення, пам 'ять, увагу, уяву, виробити позитивне ставлення до навчального процесу і т. ін. В статье освещается личностно ориентированный подход к обучению взрослых. Автор придерживается мнения, что в обучении важно не то, чему мы учим, а то, как мы учим. Личностно ориентированное обучение помогает учащимся усовершенствовать и систематизировать свои знания и профессиональные навыки, активизировать собственный опыт, развить мышление, память, внимание, воображение, выработать позитивное отношение к учебному процессу и т.д. The article highlights a student-centered approach to adult education. The author believes that it is important not what we teach, but how we do it. Student-centered learning helps learners to improve and systematize their own knowledge and professional skills, to activate their own experience, develop thinking, memory, attention, imagination; to establish a positive attitude towards the learning process, etc. |
|
Publisher |
ЦІППО
|
|
Date |
2008
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1182/1/Kovalchuk_V.pdf
Ковальчук, Василь Іванович (2008) Особистісно-орієнтований підхід у навчанні дорослих. Післядипломна освіта в Україні. Спецвипуск. с. 36-39. |
|