Билингвистическое обучение как ресурс формирования культурной самобытности глухих детей
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1279/
|
|
Title |
Билингвистическое обучение как ресурс формирования культурной самобытности глухих детей
Білінгвістичне навчання як ресурс формування культурної самобутності глухих дітей Bilingual education as a resource of cultural and linguistic identity of deaf children |
|
Creator |
Єжова, Тетяна Євгенівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
В статье охарактеризован билингвистический подход к обучению глухих детей в контексте реализации их права на культурную и языковую самобытность
В статті схарактеризовано білінгвістичний підхід до навчання глухих дітей у контексті реалізації їх права на культурну та мовну самобутність In the article bilingual approach to teaching of deaf children in the context of realization their right to cultural and linguistic identity is characterized |
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1279/1/T_Yezhova_KPNUIO_17_IPSP.pdf
Єжова, Тетяна Євгенівна (2012) Білінгвістичне навчання як ресурс формування культурної самобутності глухих дітей Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, XVII (2). с. 282-290. |
|