Запис Детальніше

Билингвистическое обучение как ресурс формирования культурной самобытности глухих детей

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1279/
 
Title Билингвистическое обучение как ресурс формирования культурной самобытности глухих детей
Білінгвістичне навчання як ресурс формування культурної самобутності глухих дітей
Bilingual education as a resource of cultural and linguistic identity of deaf children
 
Creator Єжова, Тетяна Євгенівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description В статье охарактеризован билингвистический подход к обучению глухих детей в контексте реализации их права на культурную и языковую самобытность
В статті схарактеризовано білінгвістичний підхід до навчання глухих дітей у контексті реалізації їх права на культурну та мовну самобутність
In the article bilingual approach to teaching of deaf children in the context of realization their right to cultural and linguistic identity is characterized
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1279/1/T_Yezhova_KPNUIO_17_IPSP.pdf
Єжова, Тетяна Євгенівна (2012) Білінгвістичне навчання як ресурс формування культурної самобутності глухих дітей Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, XVII (2). с. 282-290.