Запис Детальніше

Переживання внутрішньоособистісних конфліктів майбутніми педагогами в процесі їх фахової підготовки

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Переживання внутрішньоособистісних конфліктів майбутніми педагогами в процесі їх фахової підготовки
Переживания внутриличностных конфликтов будущими педагогами в процессе их профессиональной подготовки
The experience of interpersonal conflicts prospective teachers during their professional training
 
Creator Чала, Олена Андріївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description В роботі здійснено аналіз феномену внутрішньоособистісного конфлікту студента, спричиненого становленням особистості як суб’єкта праці в процесі фахової підготовки. Диференційовано внутрішньо- особистісні конфлікти конструктивного та деструктивного характеру, визначено їх вплив на професійне становлення майбутнього педагога, окреслено шляхи запобігання деструктивним конфліктам
В работе осуществлен анализ феномена внутриличностного конфликта студента, вызванного становлением личности как субъекта труда в процессе профессиональной подготовки. Дифференцированное внутренне личностные конфликты конструктивного и деструктивного характера, определено их влияние на профессиональное становление будущего педагога, намечены пути предотвращения деструктивным конфликтам
This paper analyzes the phenomenon of student interpersonal conflicts caused by the formation of the individual as the subject of work during training. Differentiated intra-personal conflicts are constructive and destructive nature, determined their impact on the professional development of future teachers, outlines ways to prevent destructive conflicts
 
Publisher КМПУ
 
Date 2009
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1293/1/E_CHALA_PO_IS_IPSP.pdf
Чала, Олена Андріївна (2009) Переживання внутрішньоособистісних конфліктів майбутніми педагогами в процесі їх фахової підготовки Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. (11(ч2)). с. 200-202. ISSN 978-966-7548-60-5
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1293/