Методика ескалації тактильного контакту у психологічному супроводі дітей дошкільного та початкового шкільного віку з ознаками гіперактивності та дефіциту уваги
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика ескалації тактильного контакту у психологічному супроводі дітей дошкільного та початкового шкільного віку з ознаками гіперактивності та дефіциту уваги
Методика эскалации тактильного контатка в психологическом сопровождении детей дошкольного и младшего школьного возраста с признаками гиперактивности и дефицита внимания Intensification of tactile contact technique in psychological assistance of adhd children of preschool and elementary school age |
|
Creator |
Тохтамиш, Олександр Михайлович
|
|
Subject |
155.9 Психологія
Збірники наукових праць |
|
Description |
У статті аналізується роль тактильного (гаптичного) сприймання у розвитку дитини, зокрема, підсиленню симптомів гіперактивності і дефіциту уваги серед дітей раннього віку. Теоретично досліджується зв’язок прихильності та бондінгу, як феноменів тісного емоційного та тактильного зв’язку батьків з дитиною раннього віку, з її гармонійним розвитком. Пропонується методика ескалації тактильного контакту як методика психологічного супроводу дітей з гіперактивністю і дефіцитом уваги. Проведено експериментальне дослідження ефективності цієї методики, надані рекомендації щодо її застосування
В статье анализируется роль тактильного (гаптического) восприятия в развитии ребенка, в частности, усилению симптомов гиперактивности и дефицита внимания у детей раннего возраста. Теоретически исследуется связь привязанности и бондинга, как феноменов тесной эмоциональной и тактильной связи родителей с ребенком раннего возраста, с его гармоничным развитием. Предлагается методика эскалации тактильного контакта, как методика психологического сопровождения детей с гиперактивностью и дефицитом внимания. Проведено экспериментальное исследование эффективности данной методики, даны рекомендации по ее применению The role of tactile perception in child development is analyzed in the article. The deprivation of tactile stimulus in early age can lead to increasing of ADHD symptoms. Phenomena of attachment and bonding and their tactile component as a factor of harmonious child development are theoretically analyzed too. The author offers tactile contact technique as a technique of psychological assistance (therapy) of ADHD children. Effectiveness of this technique is experimental investigated, recommendations of its applying are offering |
|
Publisher |
ДП "Інформаційно-аналітичне агенство"
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1297/7/O_Tokhtamysh_APP_19_IPSP.pdf
Тохтамиш, Олександр Михайлович (2011) Методика ескалації тактильного контакту у психологічному супроводі дітей дошкільного та початкового шкільного віку з ознаками гіперактивності та дефіциту уваги Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка. - Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія (19). с. 561-570. ISSN 2072-4772 |
|
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1297/
|
|