Запис Детальніше

Development of relations of partnership as most productive system of relations in the conditions of pedagogical interaction

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1362/
 
Title Development of relations of partnership as most productive system of relations in the conditions of pedagogical interaction
Розвиток стосунків партнерства як найпродуктивнішої системи відносин в умовах педагогічної взаємодії
Развитие партнерства как наиболее продуктивной системы отношений в условиях педагогического взаимодействия
 
Creator Коханова, Олена Петрівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description In article specificity of pedagogical interaction in a vocational training context is opened; the priority of partner relations is defined: рositions and ways of interaction of partners are analysed, the control problem as one of the cores in educational process is considered; the factors promoting idea of development of partner relations are allocated
В статті розкрито специфіку педагогічної взаємодії в контексті професійної освіти з визначенням пріоритетності стосунків партнерства: проаналізовані позиції та способи взаємодії партнерів, розглянуто проблему контролю як одну з провідних в освітньому середовищі; виокремлено фактори, що сприяють ідеї розвитку партнерських відносин
В статье раскрыта специфика педагогического взаимодействия в контексте профессионального образования; определена приоритетность партнерских отношений: проанализированы позиции и способы взаимодействия партнеров, рассмотрена проблема контроля как одна из основных в образовательном процессе; выделены факторы, способствующие идее развития партнерских отношений
 
Date 2010
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1362/1/O_Kokhanova_VHPU_34_IPSP.pdf
Коханова, Олена Петрівна (2010) Розвиток стосунків партнерства як найпродуктивнішої системи відносин в умовах педагогічної взаємодії Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди (34). с. 98-105.