Запис Детальніше

Психологічні детермінанти входження майбутнього фахівця в освітню організацію

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1364/
 
Title Психологічні детермінанти входження майбутнього фахівця в освітню організацію
Психологические детерминанты вхождения будущего специалиста в образовательную организацию
Psychological components of the future entering of a specialist in educational organization
 
Creator Москальов, Максим Володимирович
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description В статті розглядається дуже важлива проблема підготовки майбутніх педагогічних працівників до входження в освітню організацію. Автор звертає увагу на сутність поняття «входження» та «входження в організацію». Визначає детермінанти підготовки майбутніх педагогічних працівників до входження в освітню організацію
В статье рассматривается очень важная проблема подготовки будущих педагогов к вхождению в образовательную организацию. Автор обращает внимание на сущность понятия «вхождение» и «вхождение в организацию». Определяет детерминанты подготовки будущих педагогов к вхождению в образовательную организацию
The article deals with a very important problem of preparing future teachers to entry the educational organization. The author draws attention to the essence of the concept of "entering" and "entry into the organization". Specifies the determinants of training future teachers to entry the educational organization
 
Publisher К-ПНУ імені Івана Огієнка
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1364/1/Moskalyov_M_PDVMFOO.pdf
Москальов, Максим Володимирович (2012) Психологічні детермінанти входження майбутнього фахівця в освітню організацію Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (4). с. 149-154.