Психологічні детермінанти входження майбутнього фахівця в освітню організацію
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1364/
|
|
Title |
Психологічні детермінанти входження майбутнього фахівця в освітню організацію
Психологические детерминанты вхождения будущего специалиста в образовательную организацию Psychological components of the future entering of a specialist in educational organization |
|
Creator |
Москальов, Максим Володимирович
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
В статті розглядається дуже важлива проблема підготовки майбутніх педагогічних працівників до входження в освітню організацію. Автор звертає увагу на сутність поняття «входження» та «входження в організацію». Визначає детермінанти підготовки майбутніх педагогічних працівників до входження в освітню організацію
В статье рассматривается очень важная проблема подготовки будущих педагогов к вхождению в образовательную организацию. Автор обращает внимание на сущность понятия «вхождение» и «вхождение в организацию». Определяет детерминанты подготовки будущих педагогов к вхождению в образовательную организацию The article deals with a very important problem of preparing future teachers to entry the educational organization. The author draws attention to the essence of the concept of "entering" and "entry into the organization". Specifies the determinants of training future teachers to entry the educational organization |
|
Publisher |
К-ПНУ імені Івана Огієнка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1364/1/Moskalyov_M_PDVMFOO.pdf
Москальов, Максим Володимирович (2012) Психологічні детермінанти входження майбутнього фахівця в освітню організацію Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (4). с. 149-154. |
|