Психолого-організаційні чинники входження фахівців в освітню організацію
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1459/
|
|
Title |
Психолого-організаційні чинники входження фахівців в освітню організацію
Психолого-организационные факторы вступления специалистов в образовательную организацию Psychological and organizational factors ENTRY specialist in educational organizations |
|
Creator |
Москальов, Максим Володимирович
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
В статті розглядається дуже важлива проблема підготовки людини до діяльності в організації. Особлива увага приділяється чинникам, які можуть вплинути на входження фахівців в освітню організацію. Автор проаналізував зарубіжні та вітчизняні підходи щодо визначення сутності поняття «входження» та «входження в організацію». Виокремлено психологічні особливості працівників при входженні в організацію. Наголошено необхідність підготовки фахівців при входженні в освітню організацію з метою їх вдалої діяльності
В статье рассматривается очень важная проблема подготовки человека к деятельности в организации. Особое внимание уделяется факторам, которые могут повлиять на вхождение специалистов в образовательную организацию. Автор проанализировал зарубежные и отечественные подходы к определению сущности понятия «вхождения» и «вхождение в организацию». Выделены психологические особенности работников при вхождении в организацию. Отмечено необходимость подготовки специалистов при вхождении в образовательную организацию с целью их успешной деятельности The paper considers a very important issue of training people to work in the organization. Particular attention is paid to the factors that may influence the entry of experts in the educational organization. Analyzed by foreign and domestic approaches to defining the essence of the concept of "entry" and "joining the organization." Singled out the psychological characteristics of employees from entry into the organization. Emphasized the need for training for entry into educational organization for their successful work |
|
Publisher |
видавництво "Гнозис"
|
|
Date |
2013-04-19
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1459/1/Moskalyov_M_POHVFOO.pdf
Москальов, Максим Володимирович (2013) Психолого-організаційні чинники входження фахівців в освітню організацію Міжнародні челпанівські психолого-педагогічні читання (2). с. 91-97. |
|