Запис Детальніше

Методичні умови формування вмінь працювати з підручником в учнів 6-7 класів у процесі навчання історії

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1480/
 
Title Методичні умови формування вмінь працювати з підручником в учнів 6-7 класів у процесі навчання історії
Методические условия формирования умений работать с учебником у учащихся 6-7 классов в процессе обучения истории
The methodical conditions of formation skills to work with a textbook in classes of 6-7 pupils in learning history
 
Creator Трухан, Олександр Феодосійович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті йдеться про ефективне врахування особливостей розвитку психіки учнів 6-7 класів, методичні умови формування їхніх умінь працювати з підручником. Особливу увагу звернено на методичні прийоми роботи з підручником, їх застосування з огляду на вікові й індивідуальні особливості школярів і завдань уроку.
В статье говорится об эффективном учёте особенностей развития психики учеников 6-7 классов, о методических условиях формирования у них умений работать с учебником. Особенное внимание обращено на методические приёмы работы с учебником с учетом возрастных особенностей учеников и задач урока.
The article deals with the effective peculiarities of the development of psychology of the pupils of the 6th-7th forms, methodical conditions of formation of pupils` skills to work with a textbook. Special attention is paid to the methodical techniques of work with a textbook, their using with taking into account the pupils` individual and age peculiarities and the tasks of the lesson.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1480/1/O_Truhan_PSP_12_IPPO.pdf
Трухан, Олександр Феодосійович (2012) Методичні умови формування вмінь працювати з підручником в учнів 6-7 класів у процесі навчання історії Проблеми сучасного підручника (12). с. 724-730.