Методичні умови формування вмінь працювати з підручником в учнів 6-7 класів у процесі навчання історії
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1480/
|
|
Title |
Методичні умови формування вмінь працювати з підручником в учнів 6-7 класів у процесі навчання історії
Методические условия формирования умений работать с учебником у учащихся 6-7 классов в процессе обучения истории The methodical conditions of formation skills to work with a textbook in classes of 6-7 pupils in learning history |
|
Creator |
Трухан, Олександр Феодосійович
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті йдеться про ефективне врахування особливостей розвитку психіки учнів 6-7 класів, методичні умови формування їхніх умінь працювати з підручником. Особливу увагу звернено на методичні прийоми роботи з підручником, їх застосування з огляду на вікові й індивідуальні особливості школярів і завдань уроку.
В статье говорится об эффективном учёте особенностей развития психики учеников 6-7 классов, о методических условиях формирования у них умений работать с учебником. Особенное внимание обращено на методические приёмы работы с учебником с учетом возрастных особенностей учеников и задач урока. The article deals with the effective peculiarities of the development of psychology of the pupils of the 6th-7th forms, methodical conditions of formation of pupils` skills to work with a textbook. Special attention is paid to the methodical techniques of work with a textbook, their using with taking into account the pupils` individual and age peculiarities and the tasks of the lesson. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1480/1/O_Truhan_PSP_12_IPPO.pdf
Трухан, Олександр Феодосійович (2012) Методичні умови формування вмінь працювати з підручником в учнів 6-7 класів у процесі навчання історії Проблеми сучасного підручника (12). с. 724-730. |
|