Запис Детальніше

Роль професійної етики педагога в процесі формування культури праці учнів ПТНЗ.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1551/
 
Title Роль професійної етики педагога в процесі формування культури праці учнів ПТНЗ.
Роль профессиональной этики педагога в процессе формирования культуры труда учащихся ПТНЗ.
Role of Teacher's Professional Ethics in the Process of Forming the Vocational School Students' Work Culture
 
Creator Ковальчук, Василь Іванович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Розкриваються проблеми професійної етики педагога у процесі формування культури праці учнів ПТНЗ. Особливу роль автор приділяє диалогическому принципом і методом, які визначають психолого-педагогічний зміст розвивається стратегії педагогічного спілкування і взаємодії в системі "викладач - твір мистецтва - учень".
Раскрываются проблемы профессиональной этики педагога в процессе формирования культуры труда учащихся ПТНЗ. Особую роль автор уделяет диалогическому принципу и методу, которые определяют психолого-педагогическое содержание развивающейся стратегии педагогического общения и взаимодействия в системе "преподаватель - произведение искусства - учащийся".
The problems of teacher's professional ethics in the process of forming the vocational school students' work culture are considered. The author pays special attention to the dialogical principles and methods, which determine the psychological and pedagogical content of pedagogical communication strategy and interaction in the system "teacher - work of art -student".
 
Publisher Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України
 
Date 2004
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1551/1/tKovalchuk_V_11.pdf
Ковальчук, Василь Іванович (2004) Роль професійної етики педагога в процесі формування культури праці учнів ПТНЗ. Педагогіка і психологія професійної освіти (3). с. 20-32.