Роль професійної етики педагога в процесі формування культури праці учнів ПТНЗ.
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1551/
|
|
Title |
Роль професійної етики педагога в процесі формування культури праці учнів ПТНЗ.
Роль профессиональной этики педагога в процессе формирования культуры труда учащихся ПТНЗ. Role of Teacher's Professional Ethics in the Process of Forming the Vocational School Students' Work Culture |
|
Creator |
Ковальчук, Василь Іванович
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
Розкриваються проблеми професійної етики педагога у процесі формування культури праці учнів ПТНЗ. Особливу роль автор приділяє диалогическому принципом і методом, які визначають психолого-педагогічний зміст розвивається стратегії педагогічного спілкування і взаємодії в системі "викладач - твір мистецтва - учень".
Раскрываются проблемы профессиональной этики педагога в процессе формирования культуры труда учащихся ПТНЗ. Особую роль автор уделяет диалогическому принципу и методу, которые определяют психолого-педагогическое содержание развивающейся стратегии педагогического общения и взаимодействия в системе "преподаватель - произведение искусства - учащийся". The problems of teacher's professional ethics in the process of forming the vocational school students' work culture are considered. The author pays special attention to the dialogical principles and methods, which determine the psychological and pedagogical content of pedagogical communication strategy and interaction in the system "teacher - work of art -student". |
|
Publisher |
Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України
|
|
Date |
2004
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1551/1/tKovalchuk_V_11.pdf
Ковальчук, Василь Іванович (2004) Роль професійної етики педагога в процесі формування культури праці учнів ПТНЗ. Педагогіка і психологія професійної освіти (3). с. 20-32. |
|