Запис Детальніше

Критерії сформованості умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1594/
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pptp/2010_3_2/Pavluk.pdf
 
Title Критерії сформованості умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії
Критерии сформированности умений будущих учителей иностранных языков для осуществления виртуального педагогического взаимодействия
Criteria of forming of future foreign language teachers’ abilities of making of virtual pedagogical interaction
 
Creator Павлюк, Роман Олександрович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглянено сутність поняття формування умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії. Розроблені й охарактеризовані критеріальні характеристики сформованості умінь майбутніх учителів до взаємодії у віртуально-навчальному іншомовному середовищі
В статье рассмотрено сущность формирования умений будущих учителей иностранного языка к осуществлению виртуального педагогического взаимодействия. Разработаны и охарактеризованы критериальные характеристики сформированности умений будущих учителей к взаимодействию в виртуально-обучаемой иноязычной среде
The article deals with the meaning of forming of future foreign language teachers’ abilities of making of virtual pedagogical interaction. The criteria characteristics of forming of future foreign language teachers’ abilities of interaction in virtual-educational foreign-language-speaking environment are done and characterized
 
Publisher Видавництво ТОВ ВД "ЕКМО"
 
Date 2010
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1594/1/R_Pavlyuk_PPTP_3%282%29_FLMD_PI.pdf
Павлюк, Роман Олександрович (2010) Критерії сформованості умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії Педагогічний процес: теорія і практика. Педагогіка. Психологія, Ч.ІІ (3(2)). с. 73-80. ISSN 2078-1687