Дослідження проблеми методологічної культури вчителя: наукова концепція П.Г.Кабанова
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1810/
http://pptp.org.ua/numbers/16-arhiv-nomeriv-2009-roku/20-1-2009-roku.html |
|
Title |
Дослідження проблеми методологічної культури вчителя: наукова концепція П.Г.Кабанова
|
|
Creator |
Сисоєва, Світлана Олександрівна
Кристопчук, Тетяна Євгенівна |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті розкривається основний зміст методологічної культури педагога з точки зору П.Г.Кабанова. Зокрема, охарактеризовано базові поняття дослідження методологічної культури; виділено поняття, що використовуються як методологічні, та подано їх характеристику, рівні методології та виявлено її особливості; визначено коло питань щодо методологічної культури як результату рефлексії педагогічної діяльності; подано характеристику різних підходів до визначення методологічних проблем педагогічного рівня; визначено зв’язок педагогіки з іншими науками; запропоновано схему формування і удосконалення методологічної культури майбутніх педагогів. |
|
Date |
2009
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1810/1/S_Sysoyeva_T_Krystopchuk_PPTP_1_GI.pdf
Сисоєва, Світлана Олександрівна та Кристопчук, Тетяна Євгенівна (2009) Дослідження проблеми методологічної культури вчителя: наукова концепція П.Г.Кабанова Педагогічний процес: теорія та практика (1). с. 197-208. ISSN 2078-1687 |
|