Запис Детальніше

Дослідження проблеми методологічної культури вчителя: наукова концепція П.Г.Кабанова

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1810/
http://pptp.org.ua/numbers/16-arhiv-nomeriv-2009-roku/20-1-2009-roku.html
 
Title Дослідження проблеми методологічної культури вчителя: наукова концепція П.Г.Кабанова
 
Creator Сисоєва, Світлана Олександрівна
Кристопчук, Тетяна Євгенівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розкривається основний зміст методологічної
культури педагога з точки зору П.Г.Кабанова. Зокрема, охарактеризовано базові поняття дослідження методологічної
культури; виділено поняття, що використовуються як методологічні, та подано їх характеристику, рівні методології та виявлено її особливості; визначено коло питань щодо методологічної культури як результату рефлексії педагогічної діяльності; подано характеристику різних підходів до визначення методологічних проблем педагогічного рівня; визначено зв’язок педагогіки з іншими науками; запропоновано схему формування і удосконалення методологічної культури майбутніх педагогів.
 
Date 2009
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1810/1/S_Sysoyeva_T_Krystopchuk_PPTP_1_GI.pdf
Сисоєва, Світлана Олександрівна та Кристопчук, Тетяна Євгенівна (2009) Дослідження проблеми методологічної культури вчителя: наукова концепція П.Г.Кабанова Педагогічний процес: теорія та практика (1). с. 197-208. ISSN 2078-1687