Запис Детальніше

Засоби соціальної адаптації дитини у сучасному світі: досвід Німеччини

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1812/
http://pptp.org.ua/numbers/19-arkhiv-nomeriv-2013-roku/37-1-2013-roku.html
 
Title Засоби соціальної адаптації дитини у сучасному світі: досвід Німеччини
 
Creator Литвин, Лілія Володимирівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглянуто феномен резилієнтності. Принципово новим
у дослідженнях резилієнтності є відхід від орієнтації на вади до орієнтації на ресурси. Парадигма резилієнтності акцентує увагу на позиції дитини як активного «переможця» та співтворця свого життя завдяки активному використанню своїх внутрішніх і зовнішніх ресурсів, тобто не виставляє дитину пасивним продуктом зовнішніх впливів.
В статье рассмотрен феномен резильентности. Принципиально
новым в исследованиях резильентности является отход от ориентации на изъяны к ориентации на ресурсы. Парадигма резильентности акцентирует внимание на позиции ребенка как активного “победителя” и сотворца своей жизни благодаря активному использованию своих внутренних и внешних ресурсов, то есть не выставляет ребенка пассивным продуктом внешних влияний.
The phenomenon of reziljentnost is considered in the article.
Fundamentally new in researches of reziljentnost is walking away from an orientation on defects to the orientation on resources. The paradigm of reziljentnost accents attention on positions of child as active “winner” and сотворца of the life due to the active use of the internal and external resources, id est does not propose a child the passive product of external influences.
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1812/1/L_Litvin_PPTP_1_13_GI.pdf
Литвин, Лілія Володимирівна (2013) Засоби соціальної адаптації дитини у сучасному світі: досвід Німеччини Педагогічний процес: теорія та практика (1). с. 96-105. ISSN 2078-1687