Навчання іноземних мов у школах Швеції: організаційний дискурс
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Навчання іноземних мов у школах Швеції: організаційний дискурс
Обучение иностранных языков в школах Швеции: организационный дискурс Foreign language teaching in schools of Sweden: organizational discourse |
|
Creator |
Руднік, Юлія
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
Проаналізовано шведський досвід навчання іноземних мов на етапі обов’язкової шкільної освіти. Визначено вимоги до професійних якостей вчителя іноземної мови, специфіку організації навчання у педагогічних ВНЗ, акцентована увага на вихідних положеннях методики SPRINT, яка набула широкого застосування у Швеції.
Проанализирован шведский опыт обучения иностранным языкам на этапе обязательного школьного образования. Определены требования к профессиональным качествам учителя иностранного языка, специфика организации обучения в педагогических ВУЗах, акцентировано внимание на исходных положениях методики SPRINT, которая получила широкое применение в Швеции. In the article Swedish foreign language teaching experience at the stage of compulsory school has been analyzed. The requirements to the professional foreign language teacher qualities, peculiarity of training in pedagogical universities are determined. The emphasis is made on the original statements of SPRINT methodology, which became widespread in Sweden. |
|
Publisher |
Вид-во ТОВ «Асмі»
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1838/1/Y_Rudnik_ISP_4_FLMD_PI.pdf
Руднік, Юлія (2013) Навчання іноземних мов у школах Швеції: організаційний дискурс Імідж сучасного педагога, 4 (133). с. 33-36. ISSN 2221-6316 |
|
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1838/
|
|