Інтегративне знання у формуванні художнього світовідношення майбутнього вчителя музики
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1856/
|
|
Title |
Інтегративне знання у формуванні художнього світовідношення майбутнього вчителя музики
The integrative knowledge in the formation of future teacher’s of music artistic world-view Интегративное знание в формировании художественного мироотношения будущего учителя музыки |
|
Creator |
Ткач, Марія Михайлівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
Аннотация. В статье раскрывается сущность интеграции гуманитарных знаний в формировании художественного мироотношения будущего учителя музыки. Предложено содержание и структуру интегрированного специального курса, направленного на формирование художественного мироотношения будущего учителя музыки
In the article was observed the engine of integration of the humanitarian knowledge in the process of the formation of future teacher’s of music artistic world-view. Was proposed the content and the structure of the integrated special course, which was directed at the formation of future teacher’s of music artistic world-view У статті розкривається сутність інтеграції гуманітарних знань у формуванні художнього світовідношення майбутнього вчителя музики. Запропоновано зміст і структуру інтегрованого спеціального курсу, спрямованого на формування художнього світовідношення майбутнього вчителя музик |
|
Publisher |
ФОП Корзун Д.Ю.
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1856/1/M_Tkach_IITZOMONU_AMSKP%20_IM_TMMM.pdf
Ткач, Марія Михайлівна (2012) Інтегративне знання у формуванні художнього світовідношення майбутнього вчителя музики Нові технології навчання. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки, Вип.73 (ч.1). с. 209-213. |
|