Запис Детальніше

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title
Аксіологічний аналіз як інноваційний ресурс
формування художнього світовідношення
майбутнього вчителя музичного мистецтва

 
Creator Ткач, М.М.
 
Subject Міжнародні
 
Description The article highlights the essence of axiological analysis as an instrument of important
comprehention of musical-pedagogical education.It is analysed methods
of axiological analysis: axiologo-analitical, evolutional-synergetic, forecastingmodeling;
found out an ability of their practical use using as an innovation resource
in the process of artistic outlook of future music teacher
У статті висвітлено сутність аксіологічного аналізу як інструмента ціннісного
осягнення музично-педагогічної освіти. Проаналізовані методи аксіологічного
аналізу: аксіолого-аналітичний, еволюційно-синергетичний, прогностично-
моделюючий; виявлено можливість їх практичного застосування як інновацій-
ного ресурсу в процесі формування художнього світовідношення майбут-
нього вчителя музичного мистецтва
В статье рассматривается сущность аксиологического анализа как инстру-
мента ценностного постижения музыкально-педагогического образования.
Проанализированы методы аксиологического анализа: аксиолого-аналити-
ческий, эволюционно-синергетический, прогностически-моделирующий;
выявлена возможность их практического применения как инновационного ре-
сурса в процессе формирования художественного мироотношения будущего
учителя музыкального искусства
 
Publisher Київський Університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2013-05-15
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1877/1/Tkach_IM_konf.pdf
Ткач, М.М. (2013) Аксіологічний аналіз як інноваційний ресурс формування художнього світовідношення майбутнього вчителя музичного мистецтва Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог : матер. Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 172-181.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1877/