Ігрові проблемні завдання: від сумнівів до знань: дидактична гра «Лінгвістична мозаїка, або Вірю - не вірю»
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1917/
|
|
Title |
Ігрові проблемні завдання: від сумнівів до знань: дидактична гра «Лінгвістична мозаїка, або Вірю - не вірю» Игровые проблемные задания: от сомнений к знаниям: дидактическая игра "Лингвистическая мозаика, или Верю - не верю" Game problem tasks: from hesitation to knowledge: “False/True or linguistic mosaics” didactic game |
|
Creator |
Остапченко, Олена Вадимівна
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
|
|
Description |
У статті подано дидактичний матеріал (навчальні ігрові завдання), який доцільно використати на різних етапах навчання під час опрацювання багатьох тем з української мови, запропонувати учням для самостійної пошукової роботи з метою активізації пізнавальної діяльності, створення проблемних ситуацій.
В статье подан дидактический материал (учебные игровые задания), который может быть использован на разных этапах обучения при изучении определенных тем по украинскому языку, предложен учащимся, студентам для самостоятельной поисковой работы с целью активизации познавательной деятельности, создания проблемных ситуаций. The article includes didactic material (educational and game assignments), which can be used on different levels of education while studying certain topics of the Ukrainian language. It also may be presented to students for self-searching work with the aim of cognitive activity or creation of problematic situations. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1917/1/Ostapchenko_O_V_UMLSS_4_IS_GI.pdf
Остапченко, Олена Вадимівна (2013) Ігрові проблемні завдання: від сумнівів до знань: дидактична гра «Лінгвістична мозаїка, або Вірю - не вірю» Українська мова й література в сучасній школі (4). с. 67-69. |
|