Запис Детальніше

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1921/
 
Title
Деякі підходи щодо визначення готовності
майбутніх вчителів інформатики до здійснення
моніторингу навчальних досягнень учнів

 
Creator Мазур, Наталія Петрівна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description The article examines approaches to the definition of concept “readiness” and offers
the generalized interpretation of this concept in the context of teachers training.
It is presented the structure of professional competence of the teacher of Computer Science. Besides, it is offered structure of readiness of the teacher of Computer
Science for carrying out monitoring of educational achievements of pupils of profile school
У статті розглянуто ключові підходи до тлумачення поняття «готовність» та запропоновано його узагальнене трактування у контексті підготовки вчителів.
Наведено структуру професійної компетентності вчителя інформатики. Також запропоновано структуру готовності вчителя інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи
В статье рассмотрены ключевые подходы к определению понятия «готовность» и предложена его обобщенная трактовка в контексте подготовки учителей. Приведена структура профессиональной компетентности учителя информатики, также предложена структура готовности учителя информатики к
проведению мониторинга учебных достижений учеников профильной школы
 
Publisher Київський Університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2013-04-18
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1921/1/Mazur_IS_konf.pdf
Мазур, Наталія Петрівна (2013) Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матер. ІІІ щорічної Всеукр. наук.-практ. конф., 18 квіт. 2013 р.. с. 132-142.