Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1979/
|
|
Title |
Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти |
|
Creator |
Огнев’юк, Віктор Олександрович
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
In the article the development of the philosophy of education as one of the largest pluralistic scientifi c branches of learning is analyzed in the Anglo-American, West European and Ukrainian educational spheres. The reasons of the appearance of the integrated scientifi c approach to the cognition of education – “osvitologiya” – are substantiated. The object, subject and the tasks of the new approach are defi ned. У статті проаналізовано розвиток філософії освіти в англо-американському, східноєвропейському та вітчизняному освітніх просторах як однієї із найбільш плюралістичних наукових дисциплін. Обґрунтовано необхідність появи нового наукового напряму інтегрованого пізнання освіти – освітології. Визначено об’єкт, предмет та завдання освітології. W artykule zanalizowano rozwόj fi lozofi i edukacji w anglo-amerykańskiej, wschodnioeuropejskiej, a także w krajowych przestrzeniach edukacyjnych jako jednej z najbardziej pluralistycznych dyscyplin naukowych. Uzasadniono powstanie nowego kierunku zintegrowanej wiedzy w zakresie edukacji – oświatologii. Wyznaczono zakres, przedmiot I zadania oświatologii. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2011-12-22
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1979/1/Ognevjuk_Osvit_1_IS.pdf
Огнев’юк, Віктор Олександрович (2011) Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти Освітологія / українсько-польський щорічник (1). с. 69-75. ISSN 2226-3012 |
|