Запис Детальніше

Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1979/
 
Title Філософія освіти та її місце в структурі наукових
досліджень феномену освіти
 
Creator Огнев’юк, Віктор Олександрович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description In the article the development of the philosophy of education as one of the largest pluralistic
scientifi c branches of learning is analyzed in the Anglo-American, West European and Ukrainian
educational spheres. The reasons of the appearance of the integrated scientifi c approach to the
cognition of education – “osvitologiya” – are substantiated. The object, subject and the tasks of
the new approach are defi ned.
У статті проаналізовано розвиток філософії освіти в англо-американському, східноєвропейському та вітчизняному освітніх просторах як однієї із найбільш плюралістичних
наукових дисциплін. Обґрунтовано необхідність появи нового наукового напряму інтегрованого пізнання освіти – освітології. Визначено об’єкт, предмет та завдання освітології.
W artykule zanalizowano rozwόj fi lozofi i edukacji w anglo-amerykańskiej, wschodnioeuropejskiej,
a także w krajowych przestrzeniach edukacyjnych jako jednej z najbardziej pluralistycznych
dyscyplin naukowych. Uzasadniono powstanie nowego kierunku zintegrowanej wiedzy w
zakresie edukacji – oświatologii. Wyznaczono zakres, przedmiot I zadania oświatologii.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2011-12-22
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1979/1/Ognevjuk_Osvit_1_IS.pdf
Огнев’юк, Віктор Олександрович (2011) Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти Освітологія / українсько-польський щорічник (1). с. 69-75. ISSN 2226-3012