Запис Детальніше

Особливості емоційно-оцінної складової професійної самосвідомості вчителів-інноватиків.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/1997/
 
Title Особливості емоційно-оцінної складової професійної самосвідомості вчителів-інноватиків.
Особенности эмоционально-оценочной составляющей профессионального самосознания учителей-инноватиков.
Features of emotional evaluation component of professional identity Teachers Innovation
 
Creator Шевцова, Олена Михайлівна
 
Subject Науково-методичні журнали
 
Description Статтю присвячено аналізу особливостей професійної самооцінки та професійного самоставлення як компонентів емоційно-оцінної складової професійної самосвідомості вчителів, що працюють в умовах інноваційної діяльності, на основі результатів емпіричного дослідження.
Статья посвящена анализу особенностей профессиональной самооценки и профессионального самоотношения как компонентов эмоционально-оценочной составляющей профессионального самосознания учителей, работающих в условиях инновационной деятельности, на основе результатов эмпирического исследования.
The article is devoted to the analysis of peculiarities of professional self-esteem and professional self-appraisal as components of the affective constituent of professional self-awareness of school teachers who work in the environment of pedagogical innovations; the analysis is done based on the results of empiric research.
 
Publisher Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/1997/1/Shevcova_O.M.pdf
Шевцова, Олена Михайлівна (2013) Особливості емоційно-оцінної складової професійної самосвідомості вчителів-інноватиків. Освітній простір. Глобальні, регіональні та інформаційні аспекти. (1(11)). с. 191-195.