Запис Детальніше

To the interpretation of the concepts “tendency” and “tendentiousness” of the university education development

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2062/
 
Title To the interpretation of the concepts “tendency” and “tendentiousness”
of the university education development
До тлумачення понять «тенденція» та «тенденційність»
розвитку університетської освіти
К толкованию понятий «тенденция» и «тенденциозность»
развития университетского образования
 
Creator Терентьєва, Наталія Олександрівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The article presents the interpretation of the concepts “tendency” and “tendentiousness”, which are given in dictionaries, glossaries, encyclopedias. It is found out that “tendency” is defined as a development in a particular direction, but “tendentiousness”— as a bias. In studies of higher education bias is shown in the author’s position on the selection and interpretation of tendency and tendentiousness of its development. Thus a system of higher education is in a state of permanent development the author believes it is necessary to research tendencies of its development to implement correct structural analysis based on a combination of dialectics capabilities and performance
У статті представлене тлумачення понять «тенденція» та «тенденційність», подане у словниках, глосаріях,
енциклопедіях. З’ясовано, що тенденція визначається як напрямок розвитку будь-чого, а от тенденційність —
переважно як упередженість. У дослідженнях розвитку вищої освіти упередженість проявляється в авторській
позиції щодо виокремлення та тлумачення тенденцій та тенденційності її розвитку. Оскільки система вищої
освіти перебуває у стані перманентного розвитку, автор вважає доцільним дослідження тенденцій її розвитку
з метою здійснення коректного структурного аналізу на основі поєднання діалектики можливості та дії
В статье представлено толкование понятий «тенденция» и «тенденциозность», приведенное в словарях,
глоссариях, энциклопедиях. Выяснено, что тенденция определяется как направление развития чего-либо,
а тенденциозность — преимущественно как предвзятость. В исследованиях развития высшего образования
предвзятость проявляется в авторской позиции относительно выделения и толкования тенденций и тенденциозности его развития. Поскольку система высшего образования пребывает в состоянии перманентного
развития, автор считает целесообразным исследование тенденций ее развития с целью осуществления кор-
ректного структурного анализа на основе сочетания диалектики возможности и действия
 
Publisher Київський Університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2013-08-15
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2062/1/Terentyeva_PO_TP_19_GI.pdf
Терентьєва, Наталія Олександрівна (2013) До тлумачення понять «тенденція» та «тенденційність» розвитку університетської освіти Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. (19). с. 18-21.