To the interpretation of the concepts “tendency” and “tendentiousness” of the university education development
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2062/
|
|
Title |
To the interpretation of the concepts “tendency” and “tendentiousness” of the university education development До тлумачення понять «тенденція» та «тенденційність» розвитку університетської освіти К толкованию понятий «тенденция» и «тенденциозность» развития университетского образования |
|
Creator |
Терентьєва, Наталія Олександрівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
The article presents the interpretation of the concepts “tendency” and “tendentiousness”, which are given in dictionaries, glossaries, encyclopedias. It is found out that “tendency” is defined as a development in a particular direction, but “tendentiousness”— as a bias. In studies of higher education bias is shown in the author’s position on the selection and interpretation of tendency and tendentiousness of its development. Thus a system of higher education is in a state of permanent development the author believes it is necessary to research tendencies of its development to implement correct structural analysis based on a combination of dialectics capabilities and performance
У статті представлене тлумачення понять «тенденція» та «тенденційність», подане у словниках, глосаріях, енциклопедіях. З’ясовано, що тенденція визначається як напрямок розвитку будь-чого, а от тенденційність — переважно як упередженість. У дослідженнях розвитку вищої освіти упередженість проявляється в авторській позиції щодо виокремлення та тлумачення тенденцій та тенденційності її розвитку. Оскільки система вищої освіти перебуває у стані перманентного розвитку, автор вважає доцільним дослідження тенденцій її розвитку з метою здійснення коректного структурного аналізу на основі поєднання діалектики можливості та дії В статье представлено толкование понятий «тенденция» и «тенденциозность», приведенное в словарях, глоссариях, энциклопедиях. Выяснено, что тенденция определяется как направление развития чего-либо, а тенденциозность — преимущественно как предвзятость. В исследованиях развития высшего образования предвзятость проявляется в авторской позиции относительно выделения и толкования тенденций и тенденциозности его развития. Поскольку система высшего образования пребывает в состоянии перманентного развития, автор считает целесообразным исследование тенденций ее развития с целью осуществления кор- ректного структурного анализа на основе сочетания диалектики возможности и действия |
|
Publisher |
Київський Університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2013-08-15
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2062/1/Terentyeva_PO_TP_19_GI.pdf
Терентьєва, Наталія Олександрівна (2013) До тлумачення понять «тенденція» та «тенденційність» розвитку університетської освіти Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. (19). с. 18-21. |
|