The problem of contents fundamentalization of teacher education
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2071/
|
|
Title |
The problem of contents fundamentalization of teacher education
До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти К проблеме фундаментализации содержания педагогического образования |
|
Creator |
Покась, В.П.
Фруктова, Яна Станіславівна |
|
Subject |
Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка і психологія
|
|
Description |
This article examines the theoretical and practical aspects of the content of fundamentalization of teacher education as a requirement of our time, direction of reform and modernization of vocational training teachers. The authors outline the current legal framework of this process, its theoretical and methodological basis, conceptual position of teacher education, generalized concept of consolidated unit and its core content У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти фундаменталізації змісту педагогічної освіти як вимоги сьогодення, напряму реформування та модернізації професійної підготовки педагогічних кадрів. Авторами окреслено сучасну нормативно-правову базу, що стосується цього процесу, його теоретико-методологічне підґрунтя, концептуальні положення педагогічної освіти, генералізовані поняття як укрупнені одиниці та ядро її змісту В статье рассматриваются теоретические и практические аспекты фундаментализации содержания педагогического образования как требования современности, направления реформирования и модернизации профессиональной подготовки педагогических кадров. Авторами очерчены современная нормативно-правовая база, касающаяся этого процесса, его теоретико-методологическое обоснование, концептуальные положения педагогического образования, генерализированные понятия как укрупненные единицы и ядро его содержания |
|
Publisher |
Київський Університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2013-08-15
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2071/1/Pokas_Fruktova_PO_TP_19_GI.pdf
Покась, В.П. та Фруктова, Яна Станіславівна (2013) До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. (19). с. 70-74. |
|