Запис Детальніше

The problem of contents fundamentalization of teacher education

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2071/
 
Title The problem of contents fundamentalization of teacher education
До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти
К проблеме фундаментализации содержания педагогического образования
 
Creator Покась, В.П.
Фруктова, Яна Станіславівна
 
Subject Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка і психологія
 
Description This article examines the theoretical and practical aspects of the content of fundamentalization of teacher education
as a requirement of our time, direction of reform and modernization of vocational training teachers. The authors
outline the current legal framework of this process, its theoretical and methodological basis, conceptual position
of teacher education, generalized concept of consolidated unit and its core content
У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти фундаменталізації змісту педагогічної освіти як вимоги сьогодення, напряму реформування та модернізації професійної підготовки педагогічних кадрів. Авторами окреслено сучасну нормативно-правову базу, що стосується цього процесу, його теоретико-методологічне підґрунтя, концептуальні положення педагогічної освіти, генералізовані поняття як укрупнені одиниці та ядро її змісту
В статье рассматриваются теоретические и практические аспекты фундаментализации содержания педагогического образования как требования современности, направления реформирования и модернизации профессиональной подготовки педагогических кадров. Авторами очерчены современная нормативно-правовая база, касающаяся этого процесса, его теоретико-методологическое обоснование, концептуальные положения педагогического образования, генерализированные понятия как укрупненные единицы и ядро его содержания
 
Publisher Київський Університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2013-08-15
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2071/1/Pokas_Fruktova_PO_TP_19_GI.pdf
Покась, В.П. та Фруктова, Яна Станіславівна (2013) До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. (19). с. 70-74.