Запис Детальніше

Integrative approach in the process of future primary school teacher’ training to the development of students’ holistic world view

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2072/
 
Title Integrative approach in the process of future primary school teacher’ training
to the development of students’ holistic world view
Інтегративний підхід у процесі підготовки
майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу
Интегративный подход в процессе подготовки будущего учителя
к формированию у учащихся целостной картины мира
 
Creator Хитра, Зоя Михайлівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The article analyzes the essence and methodological principles of the integrative approach in teachers’ training
and how its implementation and use of its concept and methods influence the performance of the basic teaching environment
training of primary school teachers in the development of students’ holistic world view
У статті аналізується сутність та методологічні засади інтегративного підходу у професійній педагогічній
освіті, а також те, як впровадження цього підходу та використання його понять і методів впливає на ефективність реалізації основних дидактичних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування
в учнів цілісної картини світу
В статье анализируется сущность и методологические основы интегративного подхода в профессиональном педагогическом образовании, а также то, как внедрение этого подхода и использование его понятий
и методов влияет на эффективность реализации основных дидактических условий подготовки будущих учителей начальной школы к формированию у учащихся целостной картины мира
 
Publisher Київський Університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2013-08-15
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2072/1/Hitra_PO_TP_19_UK.pdf
Хитра, Зоя Михайлівна (2013) Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. (19). с. 74-76.