Запис Детальніше

Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи
Дифференциация как основополагающий принцип допрофильной подготовки учащихся основной школы
Differentiation as the leading principle of pre-profile training of pupils at secondary school
 
Creator Липова, Л.А.
Войцехівський, М.Ф.
Замаскіна, П.І.
 
Subject Педагогічна освіта
 
Description У статті висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів, наголошується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, розглядається диференціація змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації
В статье освещаются основные векторы дифференциации обучения, особенности дифференцированного обучения в условиях профилизации образования, обеспечение принципа дифференциации обучения в допрофильной подготовке учащихся, подчёркивается важность создания условий для дифференциации обучения с целью помощи учащимся основной школы в выборе профиля обучения, рассматривается дифференциация содержания обучения для обеспечения профильного самоопределения личности, ее дальнейшей профессиональной самореализации
The article enlightens basic tendencies of differentiation of school education, peculiarities of differential education under circumstances of profilization of school education, ensuring of the principle of differentiation of school education in pre-profile training of pupils; it lays the stress on necessity of creating conditions for differentiation of school education in order to help pupils at secondary school to choose the profile of education, differentiation of content of education is scrutinized to ensure the profile self-determination of personality and its further professional self-realization
 
Publisher ПП "Видавництво "Рідна школа"
 
Date 2011-02
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2105/1/L_Lypova_M_Vojtsehivskiy_P_Zamaskina_RSH_1-2_IPPO.pdf
Липова, Л.А. та Войцехівський, М.Ф. та Замаскіна, П.І. (2011) Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи Рідна школа (1-2). с. 56-60. ISSN 0131-6788
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2105/