Запис Детальніше

Упровадження педагогічних інновацій у теорію і практику професійної підготовки вчителя-словесника

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Упровадження педагогічних інновацій у теорію і практику професійної підготовки вчителя-словесника
 
Creator Караман, С.О.
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті розглянуто лінгводидактичні стратегії як стратегії співдіяльності, спрямовані на виконання програми підготовки вчителя-словесника з урахуванням особливостей діяльності викладача і студента, а також тактики, які дають можливість організовувати й дисциплінувати дії та операції студентів на різних рівнях рецептивного та продуктивного мовлення.
 
Publisher ЛНУ ім. І. Франка
 
Date 2010
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2140/1/S_Karaman_VLU_GI.pdf
Караман, С.О. (2010) Упровадження педагогічних інновацій у теорію і практику професійної підготовки вчителя-словесника Вісник Львівського національного університету. Серія філологічна (50). с. 86-97. ISSN 2078-5534.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2140/