Роль підручника в період адаптації студента-першокурсника
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль підручника в період адаптації студента-першокурсника
|
|
Creator |
Захарчук_Дуке , Ольга Олександрівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
У статті проаналізовано навчально-методичний посібник «Я –студент», який підготовлено колективом авторів: В.Огнев’юком, Ф.Левітасом, Н.Клименком, А.Мовчун, С.Мартиненко, О.Жильцовим, О.Леонтьєвою, С.Караманом, К.Линьовим, Л.Хоружою, С.Редько, І.Леньовою, О.Сергеєнковою, де виокремленні принципи побудови посібника, обґрунтовано його практичне застосування, роль в житті студентства загалом та в період адаптації зокрема. Висвітлено та охарактеризовано такі поняття як адаптація, Болонський процес, інформаційне середовище,, команда, конфлікт, лідер, підручник (посібник) та ін.
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2141/1/O_O_Zacharchuk_Duke_PO_GI.pdf
Захарчук_Дуке , Ольга Олександрівна (2011) Роль підручника в період адаптації студента-першокурсника «Педагогічна освіта: теорія і практика». – Випуск 9. – Кам'янець-Подільський: Видавець ПП ЗволейкоД.Г., 2011. –267с. (9). |
|
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2141/
|
|