Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
—
Об’єктивні та суб’єктивні фактори формуючого впливу на заняття фізичним вихованням у ВНЗ — |
|
Creator |
Гулігас, А.Г.
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
This article contains an analysis of objective and subjective factors of shaping influence on physical education classes in higher educational institutions of Ukraine. In the article 38 factors of influencing the physical education classes, identified factors that positively or negatively affect the desire to engage in physical education. The main methods to encourage students to attend classes Стаття містить аналіз об’єктивних та суб’єктивних факторів формуючого впливу на заняття фізичним вихованням у студентів вищих навчальних закладів ІІІ—ІV р.а. України. Розглянуто 38 факторів впливу на заняття фізичним вихованням, виявлені фактори, які позитивно або негативно впливають на бажання займатися фізичним вихованням. Розглянуто основні методи заохочення студентів до занять В статье рассматриваются объективные и субъективные факторы влияния на занятия физическим воспитанием у студентов высших учебных заведений ІІІ—ІV у.а. Украины. В статье рассмотрено 38 факторов влияния на занятия физическим воспитанием, выявлены факторы, которые позитивно или негативно влияют на желание заниматься физическим воспитанием. Рассмотрены основные методы стимулирования студентов к занятиям |
|
Publisher |
Київський Університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2012-10-19
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2160/1/A_Guligas_konf_GI.pdf
Гулігас, А.Г. (2012) Об’єктивні та суб’єктивні фактори формуючого впливу на заняття фізичним вихованням у ВНЗ Фізична культура і здоров’я людини: історія, сьогодення, майбутнє (до 100-річчя першого київського диплома вчителя фізичної культури) : матер. Міжнар. наук.-практ. конфер., 18—19 жовт. 2012 р.. с. 289-297. |
|
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2160/
|
|