Запис Детальніше

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title
Когнітивний компонент моніторингу якості освіти
(досвід США)

 
Creator Андрюшина, О.В.
 
Subject Міжнародні
 
Description The essence and framework of the term “cognitive” as a component of metacognition is searched, their functions and importance for practicability monitoring educational quality are determined
Автором досліджено сутність та структуру поняття «когнітивний» як компонента метакогнітивності, визначено функції та роль когнітивного компонента при здійсненні моніторингу якості освіти
Автором исследованы сущность и структура понятия «когнитивный» как компонента метакогнитивности, определены функции и роль когнитивного компонента при осуществлении мониторинга качества образования
 
Publisher Київський Університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2011-11-16
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2245/1/O_Andryushina_konf_GI.pdf
Андрюшина, О.В. (2011) Когнітивний компонент моніторингу якості освіти (досвід США) Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів: матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., (16 листоп., м. Київ). с. 119-122.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2245/