Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
—
Когнітивний компонент моніторингу якості освіти (досвід США) — |
|
Creator |
Андрюшина, О.В.
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
The essence and framework of the term “cognitive” as a component of metacognition is searched, their functions and importance for practicability monitoring educational quality are determined
Автором досліджено сутність та структуру поняття «когнітивний» як компонента метакогнітивності, визначено функції та роль когнітивного компонента при здійсненні моніторингу якості освіти Автором исследованы сущность и структура понятия «когнитивный» как компонента метакогнитивности, определены функции и роль когнитивного компонента при осуществлении мониторинга качества образования |
|
Publisher |
Київський Університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2011-11-16
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2245/1/O_Andryushina_konf_GI.pdf
Андрюшина, О.В. (2011) Когнітивний компонент моніторингу якості освіти (досвід США) Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів: матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., (16 листоп., м. Київ). с. 119-122. |
|
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2245/
|
|