Запис Детальніше

Future foreign language personality`s tolerance forming in the context of communicative based approach

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Future foreign language personality`s tolerance forming in the context of communicative based approach
Формування толерантної особистості майбутнього вчителя іноземної мови у контексті комунікативно орієнтованого підходу
Формирование толерантной личности будущего учителя иностранного языка в контексте комуникативно ориентированого подхода
 
Creator Веклич, Юлія Іванівна
 
Subject Міжнародні
 
Description The article deals with the formation of a tolerant personality of the future teacher of a foreign language
in the context of the communicative approach. The author investigates natural development of the formation
of a tolerant personality of the future teacher of a foreign language as well as the influence of the interactive
technologies on this process. The model and communicative interactive forms of the teaching of foreign
languages, suggested by the author, are expected to be helpful in the providing of all mentioned above
demands of the teaching-bringing up process
У статті розглядається формування толерантної особистості майбутнього вчителя іноземної мови у кон:
тексті комунікативно орієнтованого підходу. Автор досліджує закономірності формування толерантної
особистості майбутнього вчителя іноземної мови, а також вплив інтерактивних технологій на цей процес.
Модель та комунікативно спрямовані інтерактивні форми навчання іноземних мов, запропоновані автором, допоможуть забезпечити всі вищезгадані потреби навчально-виховного процесу
В статье рассматривается формирование толерантной личности будущего учителя иностранного языка в
контексте коммуникативно ориентированного подхода. Автор исследует закономерности формирования
толерантной личности будущего учителя, а также влияние интерактивных технологий на этот процесс. Модель и коммуникативно направленные интерактивные формы обучения иностранным языкам, предложенные автором, помогут обеспечить все вышеназванные потребности учебно-воспитательного процесса
 
Publisher Київський Університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2011-11-16
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2269/1/Y_Veklich_konf_PI.pdf
Веклич, Юлія Іванівна (2011) Формування толерантної особистості майбутнього вчителя іноземної мови у контексті комунікативно орієнтованого підходу Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів: матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., (16 листоп., м. Київ). с. 192-195.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2269/